Page 435 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 435
tmetično sredino. Ostale parne primerjave niso statistično značilne (vsi p >
0,003).
Četrto merjenje
Tabela 490: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na stopnjo rizičnosti šol
v četrtem merjenju
Empatična skrb OŠ z nizkim OŠ z visokim GIM z nizkim GIM z visokim SSŠ z nizkim SSŠ z visokim
tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem
Zavzemanje
perspektive M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Anksioznost 3,65 0,69 3,60 0,58 3,58 0,70 3,49 0,61 3,56 0,68 3,62 0,64
COVID-19 3,48 0,57 3,34 0,64 3,40 0,63 3,38 0,58 3,39 0,65 3,49 0,65
anksioznost
2,38 0,63 2,37 0,65 2,27 0,60 2,16 0,63 2,22 0,65 2,31 0,74
Čustva
2,66 0,97 2,37 1,03 2,53 0,89 2,43 0,88 2,55 0,95 2,65 1,07
Skrbi
435
Odločanje
2,74 0,97 2,72 0,93 2,59 0,86 2,48 0,88 2,53 0,93 2,67 1,03
Čuječnost 3,37 0,89 3,39 0,93 3,21 0,88 3,07 0,95 3,14 0,96 3,24 1,06
1,02 0,33 1,00 0,34 1,01 0,31 0,94 0,34 0,99 0,34 1,02 0,38
3,77 0,96 3,62 1,07 3,72 1,00 3,78 0,95 3,78 0,99 3,87 1,14
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola
Tabela 491: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na stopnjo rizičnosti šol v četrtem merjenju
Pripadnost OŠ z nizkim OŠ z visokim GIM z nizkim GIM z visokim SSŠ z nizkim SSŠ z visokim
Različnost tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem
Prispevanje M SD M SD M SD M SD M SD M SD
3,05 0,63 3,11 0,55 3,00 0,55 3,11 0,57 3,05 0,56 3,07 0,61
3,72 0,91 3,74 1,00 3,66 0,99 3,63 0,94 3,48 0,99 3,60 1,07
2,58 0,70 2,40 0,59 2,42 0,75 2,41 0,56 2,52 0,69 2,62 0,72
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola
Prispevanje (χ2(5) = 16,69; p = 0,005): gimnazija z nizkim tveganjem in sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,21; p = 0,001); vsi ostali p >
0,003).
Četrto merjenje
Tabela 490: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na stopnjo rizičnosti šol
v četrtem merjenju
Empatična skrb OŠ z nizkim OŠ z visokim GIM z nizkim GIM z visokim SSŠ z nizkim SSŠ z visokim
tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem
Zavzemanje
perspektive M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Anksioznost 3,65 0,69 3,60 0,58 3,58 0,70 3,49 0,61 3,56 0,68 3,62 0,64
COVID-19 3,48 0,57 3,34 0,64 3,40 0,63 3,38 0,58 3,39 0,65 3,49 0,65
anksioznost
2,38 0,63 2,37 0,65 2,27 0,60 2,16 0,63 2,22 0,65 2,31 0,74
Čustva
2,66 0,97 2,37 1,03 2,53 0,89 2,43 0,88 2,55 0,95 2,65 1,07
Skrbi
435
Odločanje
2,74 0,97 2,72 0,93 2,59 0,86 2,48 0,88 2,53 0,93 2,67 1,03
Čuječnost 3,37 0,89 3,39 0,93 3,21 0,88 3,07 0,95 3,14 0,96 3,24 1,06
1,02 0,33 1,00 0,34 1,01 0,31 0,94 0,34 0,99 0,34 1,02 0,38
3,77 0,96 3,62 1,07 3,72 1,00 3,78 0,95 3,78 0,99 3,87 1,14
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola
Tabela 491: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na stopnjo rizičnosti šol v četrtem merjenju
Pripadnost OŠ z nizkim OŠ z visokim GIM z nizkim GIM z visokim SSŠ z nizkim SSŠ z visokim
Različnost tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem tveganjem
Prispevanje M SD M SD M SD M SD M SD M SD
3,05 0,63 3,11 0,55 3,00 0,55 3,11 0,57 3,05 0,56 3,07 0,61
3,72 0,91 3,74 1,00 3,66 0,99 3,63 0,94 3,48 0,99 3,60 1,07
2,58 0,70 2,40 0,59 2,42 0,75 2,41 0,56 2,52 0,69 2,62 0,72
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola
Prispevanje (χ2(5) = 16,69; p = 0,005): gimnazija z nizkim tveganjem in sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,21; p = 0,001); vsi ostali p >