Page 432 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 432
tje merjenje

Tabela 488: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na stopnjo rizičnosti šol
v tretjem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Empatična 3,39 0,70 3,48 0,74 3,61 0,68 3,44 0,61 3,51 0,65 3,51 0,64 3,47 0,67 3,22 0,38 3,62 0,79 3,25 0,56
skrb

Zavzemanje 3,21 0,68 3,24 0,70 3,42 0,66 3,32 0,55 3,31 0,62 3,33 0,65 3,20 0,62 3,08 0,54 3,33 0,64 3,11 0,59
perspektive

Anksioznost 2,55 0,89 2,59 0,93 2,88 0,79 2,69 0,77 2,64 0,86 2,74 0,83 2,36 0,91 2,41 0,78 1,92 0,94 3,05 1,31

COVID-19 2,36 0,96 2,35 1,00 2,68 0,92 2,49 0,91 2,63 0,98 2,59 1,04 2,48 1,06 2,58 1,10 2,22 1,23 2,58 1,52
anksioznost

Čustva 2,33 0,93 2,35 0,97 2,66 0,88 2,48 0,84 2,41 0,92 2,52 0,90 2,14 0,91 2,25 0,79 1,71 0,81 2,86 1,50
432

Skrbi 3,02 1,03 3,10 1,08 3,27 0,91 3,06 0,89 3,07 1,00 3,08 0,99 2,72 1,09 2,74 1,02 2,50 1,26 3,54 1,14

Odločanje 2,66 1,06 2,73 1,15 3,07 0,96 2,88 1,03 2,82 1,05 2,97 1,05 2,58 1,13 2,50 0,95 1,92 1,41 3,08 1,39

Čuječnost 4,06 1,08 4,15 1,11 3,67 1,00 3,80 0,94 3,87 0,97 3,76 1,07 4,19 1,09 3,99 1,05 4,79 1,14 3,89 1,51

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nižja poklicna šola.

Tabela 489: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na stopnjo rizičnosti šol v tretjem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Pripadnost 2,99 0,59 3,07 0,58 3,08 0,51 3,11 0,49 3,12 0,52 3,06 0,55 3,23 0,48 3,05 0,47 3,21 0,57 2,67 0,35

Različnost 3,40 1,08 3,53 1,08 3,69 0,93 3,68 0,83 3,52 0,92 3,48 1,03 3,88 0,89 3,15 0,79 3,91 1,18 3,45 0,68

Prispevanje 2,56 0,64 2,49 0,71 2,44 0,57 2,51 0,59 2,62 0,66 2,60 0,66 2,62 0,67 2,77 0,72 2,48 1,11 3,06 0,87

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nižja poklicna šola.

Empatična skrb (χ2(7) = 28,06; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,29; p < 0,001), gimnazija z nizkim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,04; p < 0,001); vsi

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437