Page 433 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 433
ali p > 0,004. Najnižje povprečje ima srednja poklicna šola z visokim tvega- 433
njem, sledi osnovna šola z nizkim tveganjem in nazadnje gimnazija z nizkim
tveganjem.

Zavzemanje perspektive (χ2(7) = 26,75; p < 0,001): osnovna šola z nizkim
tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,13; p < 0,001), osnovna šo-
la z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,14;
p = 0,002); vsi ostali p > 0,004. Najnižje povprečje ima srednja strokovna šola z
visokim tveganjem, sledi osnovna šola z nizkim tveganjem in nazadnje gimna-
zija z nizkim tveganjem.

COVID-19 anksioznost (χ2(7) = 28,69; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,70; p < 0,001), osnovna šola z
visokim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,35; p
= 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z
= –4,03; p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola
z nizkim tveganjem (Z = –3,46; p = 0,001); vsi ostali p > 0,024. Najnižje povpre-
čje ima osnovna šola z visokim tveganjem, sledijo osnovna šola z nizkim tve-
ganjem, srednja strokovna šola z visokim tveganjem, gimnazija z visokim tve-
ganjem, srednja poklicna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z
visokim tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nazadnje gi-
mnazija z nizkim tveganjem.

Čustva (χ2(7) = 35,32; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in gim-
nazija z nizkim tveganjem (Z = –4,54; p < 0,001), osnovna šola z visokim tvega-
njem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,93; p < 0,001), gimnazija z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,40; p = 0,001),
gimnazija z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z
= –3,77; p < 0,001); vsi ostali p > 0,007. Najnižje povprečje ima srednja poklic-
na šola z nizkim tveganjem, sledijo srednja poklicna šola z visokim tveganjem,
osnovna šola z nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, srednja
strokovna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja
strokovna šola z visokim tveganjem in nazadnje gimnazija z nizkim tveganjem.

Skrbi (χ2(7) = 19,84; p = 0,006): gimnazija z nizkim tveganjem in srednja po-
klicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,26; p = 0,001); vsi ostali p > 0,003. Nižje
povprečje ima srednja poklicna šola z nizkim tveganjem v primerjavi z gimna-
zijo z nizkim tveganjem.

Odločanje (χ2(7) = 33,79; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in gi-
mnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,90; p < 0,001), osnovna šola z visokim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,58; p < 0,001), gimnazija z niz-
kim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,21; p =
0,001); vsi ostali p > 0,005. Najnižje povprečje ima srednja poklicna šola z viso-
kim tveganjem, sledijo srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, osnovna šola
z nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šo-


   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438