Page 430 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 430
njem (Z = –4,57; p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja stro-
kovna šola z visokim tveganjem (Z = –4,23; p < 0,001), osnovna šola z visokim
tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,64; p < 0,001);
vsi ostali p > 0,004. Najnižje povprečje ima nižja poklicna šola z nizkim tvega-
njem, sledijo osnovna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim tve-
ganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z visokim tve-
ganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z
nizkim tveganjem, srednja strokovna šola z visokim tveganjem, gimnazija z
nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z visokim tveganjem.

Čustva (χ2(9) = 42,92; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in gim-
nazija z nizkim tveganjem (Z = –3,81; p < 0,001), osnovna šola z visokim tvega-
njem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,37; p = 0,001), gimnazija z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,23; p = 0,001),
gimnazija z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z =
–4,39; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima nižja poklicna šola
z nizkim tveganjem, sledijo srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja
poklicna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem in osnov-
430 na šola z visokim tveganjem, slednji imata enako povprečje, nato srednja stro-
kovna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja stro-
kovna šola z visokim tveganjem, gimnazija z nizkim tveganjem in nazadnje
nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Skrbi (χ2(9) = 26,85; p = 0,001): osnovna šola z visokim tveganjem in srednja
strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,29; p = 0,001), gimnazija z nizkim
tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,63; p < 0,0019;
vsi ostali p > 0,003. Najnižje povprečje ima srednja poklicna šola z nizkim tve-
ganjem, sledijo srednja strokovna šola z visokim tveganjem, gimnazija z niz-
kim tveganjem in nazadnje osnovna šola z visokim tveganjem.

Odločanje (χ2(9) = 40,11; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in gi-
mnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,51; p < 0,001), gimnazija z nizkim tvega-
njem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,98; p < 0,001), gi-
mnazija z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z
= –3,85; p < 0,001); vsi ostali p > 0,003. Najnižje povprečje ima srednja poklic-
na šola z nizkim tveganjem, sledijo osnovna šola z nizkim tveganjem, srednja
strokovna šola z nizkim tveganjem in nazadnje gimnazija z nizkim tveganjem.

Različnost (χ2(9) = 44,73; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in gi-
mnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,62; p < 0,001), osnovna šola z visokim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,96; p < 0,001), gi-
mnazija z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z =
–4,62; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim
tveganjem (Z = –3,54; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in srednja po-
klicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,80; p < 0,001), srednja strokovna šola z
nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,68; p <

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435