Page 429 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 429
z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Skrbi 3,26 0,94 3,37 0,96 3,34 0,90 3,10 0,93 3,21 0,92 3,21 1,02 2,93 0,99 2,91 0,83 3,00 1,34 3,36 1,08

Odločanje 2,83 0,98 2,88 1,07 3,12 0,99 2,91 0,98 2,81 1,01 3,07 1,02 2,66 0,91 2,63 0,90 2,41 1,16 3,67 1,03

Čuječnost 3,96 1,03 4,00 1,04 3,69 0,92 3,77 0,98 3,82 1,00 3,67 1,03 4,15 1,01 3,97 1,10 4,26 1,17 3,29 1,37

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.

Tabela 487: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na stopnjo rizičnosti šol v drugem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi- 429
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Pripadnost 3,01 0,60 3,05 0,60 3,04 0,54 3,04 0,51 3,09 0,51 3,07 0,49 3,12 0,53 3,05 0,46 3,36 0,48 2,59 0,64

Različnost 3,39 0,96 3,61 1,03 3,66 0,90 3,54 0,95 3,50 0,99 3,62 0,96 3,74 0,86 2,87 0,89 3,56 1,08 2,79 0,67

Prispevanje 2,55 0,72 2,49 0,67 2,47 0,62 2,53 0,63 2,63 0,66 2,54 0,66 2,81 0,73 2,60 0,85 2,83 0,76 2,80 0,69

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.

Empatična skrb (χ2(9) = 28,81; p = 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,80; p < 0,001), gimnazija z nizkim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,26; p = 0,001); vsi
ostali p > 0,007. Najnižje povprečje ima osnovna šola z nizkim tveganjem, sle-
di srednja poklicna šola z visokim tveganjem in nazadnje gimnazija z nizkim
tveganjem.

Zavzemanje perspektive (χ2(9) = 31,25; p < 0,001): osnovna šola z nizkim
tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,93; p < 0,001), osnovna šola
z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,33; p
= 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima osnovna šola z nizkim tve-
ganjem, nato gimnazija z nizkim tveganjem in nazadnje srednja strokovna šo-
la z visokim tveganjem.

COVID-19 anksioznost (χ2(9) = 46,51; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,49; p < 0,001), osnovna šo-
la z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –6,17; p < 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tvega-


   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434