Page 427 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 427
a z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,52; 427
p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola
z visokim tveganjem (Z = –3,20; p = 0,001); vsi ostali p > 0,003. Najnižje povpre-
čje ima srednja poklicna šola z visokim tveganjem, nato osnovna šola z viso-
kim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem, nižja poklicna šola z visokim tveganjem in nazadnje gimnazija
z nizkim tveganjem.

Pripadnost (χ2(9) = 30,35; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in
nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,72; p < 0,001), osnovna šola z
visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,03; p <
0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tvega-
njem (Z = –4,49; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in srednja poklicna
šola z visokim tveganjem (Z = –3,48; p < 0,001), srednja strokovna šola z nizkim
tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,50; p < 0,001), sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tve-
ganjem (Z = –3,93; p < 0,001), srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in nižja
poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,24; p < 0,001), srednja poklicna šola
z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,44; p =
0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima nižja poklicna šola z visokim
tveganjem, sledijo osnovna šola z nizkim tveganjem, srednja strokovna šola z
visokim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, srednja poklicna šola
z visokim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, gimnazija z nizkim tve-
ganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna
šola z nizkim tveganjem.

Različnost (χ2(9) = 36,40; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in
osnovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,35; p = 0,001), osnovna šola z visokim
tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,92; p < 0,001),
gimnazija z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z
= –3,73; p < 0,001), srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in srednja poklic-
na šola z visokim tveganjem (Z = –3,35; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje
povprečje ima srednja poklicna šola z visokim tveganjem, sledijo osnovna šola
z nizkim tveganjem, gimnazija z nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim tve-
ganjem in nazadnje srednja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Prispevanje (χ2(9) = 58,07; p = 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in
srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,84; p < 0,001), osnovna šo-
la z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,48; p < 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,84;
p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim
tveganjem (Z = –4,10; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja po-
klicna šola z nizkim tveganjem (Z = –5,10; p < 0,001), gimnazija z visokim tvega-
njem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –4,42; p < 0,001), gi-
mnazija z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z =


   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432