Page 425 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 425
4 Druge mere (empatija, anksioznost, čuječnost,
prispevanje, pripadnost, različnost)
Prvo merjenje
Tabela 484: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na stopnjo rizičnosti šol
v prvem merjenju
OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Empatična 3,52 0,67 3,65 0,66 3,70 0,62 3,62 0,60 3,58 0,67 3,67 0,65 3,55 0,61 3,35 0,44 3,73 0,63 3,18 0,53
skrb
Zavzemanje 3,21 0,62 3,23 0,59 3,32 0,63 3,29 0,56 3,26 0,60 3,38 0,63 3,34 0,60 3,05 0,39 3,46 0,60 3,23 0,79
perspektive
425
Anksioznost 2,71 0,81 2,66 0,80 2,90 0,78 2,79 0,72 2,70 0,82 2,83 0,82 2,71 0,88 2,50 0,73 3,09 1,10 2,92 1,41
COVID-19 2,82 0,97 2,85 0,90 3,11 0,90 2,92 0,88 3,06 1,00 3,08 0,95 3,12 1,07 2,90 0,93 3,67 1,07 2,99 1,42
anksioznost
Čustva 2,45 0,89 2,39 0,85 2,66 0,88 2,56 0,79 2,46 0,88 2,62 0,93 2,49 0,94 2,27 0,81 2,86 1,26 2,77 1,44
Skrbi 3,31 0,95 3,32 0,99 3,39 0,89 3,26 0,87 3,25 0,92 3,27 0,97 3,16 1,04 3,07 0,84 3,51 0,97 3,25 1,50
Odločanje 2,82 0,98 2,71 0,96 3,02 0,92 2,93 0,90 2,81 0,99 2,95 0,93 2,84 1,01 2,53 0,84 3,27 1,22 2,99 1,41
Čuječnost 4,06 0,99 4,05 0,97 3,65 0,88 3,77 0,78 3,85 0,94 3,78 1,01 3,97 1,10 4,16 0,76 3,97 1,55 3,88 2,00
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.
Tabela 485: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na stopnjo rizičnosti šol v prvem merjenju
OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Pripadnost 3,07 0,55 3,12 0,57 3,17 0,52 3,16 0,50 3,18 0,50 3,11 0,50 3,15 0,51 3,10 0,49 3,21 0,49 2,72 0,51
Različnost 3,37 0,98 3,64 0,97 3,58 0,88 3,57 0,86 3,45 0,88 3,49 0,91 3,62 0,92 3,16 0,82 3,90 0,75 2,96 1,40
Prispevanje 2,55 0,68 2,66 0,72 2,45 0,56 2,42 0,57 2,56 0,65 2,67 0,65 2,86 0,60 2,77 0,73 3,09 1,27 2,62 1,18
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.
prispevanje, pripadnost, različnost)
Prvo merjenje
Tabela 484: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na stopnjo rizičnosti šol
v prvem merjenju
OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Empatična 3,52 0,67 3,65 0,66 3,70 0,62 3,62 0,60 3,58 0,67 3,67 0,65 3,55 0,61 3,35 0,44 3,73 0,63 3,18 0,53
skrb
Zavzemanje 3,21 0,62 3,23 0,59 3,32 0,63 3,29 0,56 3,26 0,60 3,38 0,63 3,34 0,60 3,05 0,39 3,46 0,60 3,23 0,79
perspektive
425
Anksioznost 2,71 0,81 2,66 0,80 2,90 0,78 2,79 0,72 2,70 0,82 2,83 0,82 2,71 0,88 2,50 0,73 3,09 1,10 2,92 1,41
COVID-19 2,82 0,97 2,85 0,90 3,11 0,90 2,92 0,88 3,06 1,00 3,08 0,95 3,12 1,07 2,90 0,93 3,67 1,07 2,99 1,42
anksioznost
Čustva 2,45 0,89 2,39 0,85 2,66 0,88 2,56 0,79 2,46 0,88 2,62 0,93 2,49 0,94 2,27 0,81 2,86 1,26 2,77 1,44
Skrbi 3,31 0,95 3,32 0,99 3,39 0,89 3,26 0,87 3,25 0,92 3,27 0,97 3,16 1,04 3,07 0,84 3,51 0,97 3,25 1,50
Odločanje 2,82 0,98 2,71 0,96 3,02 0,92 2,93 0,90 2,81 0,99 2,95 0,93 2,84 1,01 2,53 0,84 3,27 1,22 2,99 1,41
Čuječnost 4,06 0,99 4,05 0,97 3,65 0,88 3,77 0,78 3,85 0,94 3,78 1,01 3,97 1,10 4,16 0,76 3,97 1,55 3,88 2,00
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.
Tabela 485: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na stopnjo rizičnosti šol v prvem merjenju
OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Pripadnost 3,07 0,55 3,12 0,57 3,17 0,52 3,16 0,50 3,18 0,50 3,11 0,50 3,15 0,51 3,10 0,49 3,21 0,49 2,72 0,51
Različnost 3,37 0,98 3,64 0,97 3,58 0,88 3,57 0,86 3,45 0,88 3,49 0,91 3,62 0,92 3,16 0,82 3,90 0,75 2,96 1,40
Prispevanje 2,55 0,68 2,66 0,72 2,45 0,56 2,42 0,57 2,56 0,65 2,67 0,65 2,86 0,60 2,77 0,73 3,09 1,27 2,62 1,18
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.