Page 426 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 426
Empatična skrb (χ2(9) = 47,16; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,65; p < 0,001), osnovna šola z nizkim
tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,38; p = 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tvega-
njem (Z = –3,39; p = 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna
šola z visokim tveganjem (Z = –3,97; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem
in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,34; p < 0,001), gimnazi-
ja z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,64;
p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim
tveganjem (Z = –3,58; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja po-
klicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,10; p < 0,001), srednja strokovna šola
z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,48; p <
0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z
visokim tveganjem (Z = –3,93; p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tve-
ganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,39; p < 0,001); vsi os-
tali p > 0,002. Najnižje povprečje ima nižja poklicna šola z visokim tveganjem,
sledijo srednja poklicna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim tve-
426 ganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja strokovna šola z
nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, osnovna šola z visokim tve-
ganjem, gimnazija z nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z niz-
kim tveganjem.

Zavzemanje perspektive (χ2(9) = 29,45; p = 0,001): gimnazija z nizkim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,82; p < 0,001), sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim
tveganjem (Z = –4,01; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima sre-
dnja poklicna šola z visokim tveganjem, sledi gimnazija z nizkim tveganjem in
nazadnje srednja strokovna šola z visokim tveganjem.

COVID-19 anksioznost (χ2(9) = 38,63; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,32; p < 0,001), osnovna šola z
nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,48; p =
0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z =
–3,45; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima osnovna šola z niz-
kim tveganjem, sledijo osnovna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna
šola z nizkim tveganjem in nazadnje gimnazija z nizkim tveganjem.

Čustva (χ2(9) = 28,25; p = 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in gim-
nazija z nizkim tveganjem (Z = –3,49; p < 0,001), osnovna šola z visokim tvega-
njem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,69; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002.
Najnižje povprečje ima osnovna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z niz-
kim tveganjem in nazadnje gimnazija z nizkim tveganjem.

Odločanje (χ2(9) = 29,49; p = 0,001): osnovna šola z visokim tveganjem in
gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,67; p < 0,001), gimnazija z nizkim tvega-
njem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,70; p < 0,001), gimna-

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431