Page 406 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 406
Samozavest (χ2(9) = 30,60; p < 0,001): osnovna šola z visokim tveganjem in
gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,18; p = 0,001), gimnazija z nizkim tvega-
njem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,48; p = 0,001), gim-
nazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,27;
p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima gimnazija z nizkim tve-
ganjem, sledijo srednja poklicna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna
šola z visokim tveganjem, nato gimnazija z visokim tveganjem in osnovna šola
z nizkim tveganjem, ki imata enako povprečje, nadalje nižja poklicna šola z vi-
sokim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z
nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in nazadnje nižja
poklicna šola z nizkim tveganjem.

Karakter (χ2(9) = 37,91; p < 0,001): osnovna šola z visokim tveganjem in sre-
dnja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,69; p < 0,001), gimnazija z niz-
kim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,45; p =
0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tve-
ganjem (Z = –3,44; p = 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,26; p = 0,001), srednja strokov-
406 na šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z
= –4,01; p < 0,001), srednja poklicna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna
šola z nizkim tveganjem (Z = –3,36; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje pov-
prečje ima srednja poklicna šola z visokim tveganjem, sledita gimnazija z viso-
kim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, ki imata enako
povprečje, nato nižja poklicna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim
tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z nizkim tve-
ganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z visokim
tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Skrb (χ2(9) = 21,16; p = 0,012): srednja poklicna šola z visokim tveganjem in
nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,22; p = 0,001), pri čemer ima niž-
je povprečje srednja poklicna šola z visokim tveganjem; vsi ostali p > 0,004.

Povezanost (χ2(9) = 58,17; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in
nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,67; p < 0,001), osnovna šola z vi-
sokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,59; p < 0,001), osnov-
na šola z visokim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –4,72; p <
0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim
tveganjem (Z = –3,99; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja po-
klicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,41; p = 0,001), gimnazija z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,38; p < 0,001), gimnazi-
ja z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,77;
p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tvega-
njem (Z = –4,54; p < 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nižja
poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,63; p < 0,001), srednja strokovna šo-
la z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,23;

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411