Page 407 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 407
0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z
nizkim tveganjem (Z = –4,18; p < 0,001), srednja poklicna šola z visokim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,02; p < 0,001); vsi osta-
li p > 0,006. Najnižje povprečje ima srednja poklicna šola z visokim tveganjem,
sledijo gimnazija z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z visokim tvega-
njem, gimnazija z nizkim tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem, srednja
strokovna šola z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z visokim tveganjem,
osnovna šola z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem
in nazadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Drugo merjenje

Tabela 477: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na stopnjo rizičnosti šole v drugem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem
407

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Kompeten- 3,48 0,72 3,44 0,74 3,22 0,71 3,31 0,69 3,44 0,69 3,14 0,66 3,38 0,71 3,31 0,65 4,00 0,60 3,29 0,69
tnost

Samozavest 3,59 0,94 3,58 0,86 3,47 0,92 3,54 0,80 3,69 0,88 3,34 0,96 3,60 0,87 3,51 0,77 4,32 0,62 3,70 0,97

Karakter 3,83 0,60 3,83 0,69 3,90 0,50 3,83 0,49 3,84 0,55 3,91 0,46 3,76 0,57 3,80 0,56 4,18 0,76 3,90 0,48

Skrb 3,84 0,85 3,85 0,93 4,03 0,72 3,89 0,70 3,94 0,82 3,95 0,74 4,02 0,81 3,73 0,82 4,42 0,69 4,17 0,88

Povezanost 3,69 0,72 3,69 0,73 3,67 0,66 3,62 0,60 3,76 0,67 3,60 0,62 3,89 0,64 3,57 0,71 4,42 0,49 3,84 0,62

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.

Kompetentnost (χ2(9) = 59,00; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,61; p < 0,001), osnovna šola z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –4,88; p < 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,75;
p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem (Z = –4,23; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja
strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,18; p < 0,001), gimnazija z nizkim tve-
ganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,68; p < 0,001), gimna-
zija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,37; p
< 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola
z visokim tveganjem (Z = –3,35; p = 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,55; p < 0,001), sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tvega-


   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412