Page 401 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 401
ganjem (Z = –3,37; p = 0,001), srednja poklicna šola z visokim tveganjem in 401
nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,73; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002.
Najnižje povprečje ima srednja poklicna šola z visokim tveganjem, sledijo sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tve-
ganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tvega-
njem, osnovna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z nizkim tveganjem, nižja
poklicna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem in na-
zadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Socialne spretnosti (χ2(9) = 19,63; p = 0,020): osnovna šola z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,32; p = 0,001), osnovna
šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,40;
p = 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tve-
ganjem (Z = –3,53; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklic-
na šola z nizkim tveganjem (Z = –3,66; p < 0,001), srednja strokovna šola z niz-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,36; p = 0,001),
srednja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tve-
ganjem (Z = –3,39; p = 0,001), srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in niž-
ja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,35; p = 0,001), srednja poklicna šo-
la z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,32; p
= 0,001); vsi ostali p > 0,009. Najnižje povprečje ima srednja poklicna šola z vi-
sokim tveganjem, sledita gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šo-
la z visokim tveganjem, ki imata enako povprečje, nato srednja poklicna šola z
nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šo-
la z visokim tveganjem, slednji imata enako aritmetično sredino, osnovna šola
z nizkim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem, ki imata enako povpre-
čje, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šo-
la z nizkim tveganjem.

Pozitivna identiteta (χ2(9) = 33,88; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,22; p = 0,001), gimnazi-
ja z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,53; p
< 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tvega-
njem (Z = –3,56; p < 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in niž-
ja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,60; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002.
Najnižje povprečje ima srednja strokovna šola z visokim tveganjem, sledijo gi-
mnazija z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja poklicna
šola z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in osnov-
na šola z nizkim tveganjem, slednji imata enako povprečje, osnovna šola z vi-
sokim tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, nižja poklicna
šola z visokim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.


   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406