Page 409 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 409
tje merjenje

Tabela 478: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na stopnjo rizičnosti šole v tretjem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Kompeten- 3,51 0,74 3,53 0,73 3,26 0,71 3,40 0,63 3,54 0,64 3,24 0,67 3,55 0,73 3,66 0,79 4,18 0,76 3,67 0,85
tnost

Samozavest 3,61 0,98 3,62 0,92 3,50 0,91 3,59 0,79 3,74 0,78 3,53 0,92 3,62 0,87 3,59 0,97 4,44 0,67 3,81 0,92

Karakter 3,82 0,59 3,93 0,64 3,86 0,53 3,76 0,53 3,84 0,56 3,92 0,53 3,82 0,64 3,89 0,70 4,47 0,58 4,00 0,64

Skrb 3,81 0,84 3,91 0,89 3,96 0,73 3,74 0,79 3,88 0,84 3,88 0,77 3,86 0,86 3,80 0,82 4,44 0,64 3,91 1,17

Povezanost 3,68 0,74 3,79 0,72 3,65 0,66 3,52 0,61 3,81 0,64 3,67 0,70 3,96 0,64 3,58 0,72 4,50 0,50 3,77 0,83

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna 409
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nižja poklicna šola.

Kompetentnost (χ2(7) = 54,42; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,60; p < 0,001), osnovna šola z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –4,01; p < 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,50;
p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem (Z = –4,02; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja
strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –5,16; p < 0,001), srednja strokovna šola
z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –4,54;
p < 0,001); vsi ostali p > 0,004. Najnižje povprečje ima srednja strokovna šola z
visokim tveganjem, sledijo gimnazija z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim
tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim tvega-
njem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z niz-
kim tveganjem in nazadnje srednja poklicna šola z visokim tveganjem.

Karakter (χ2(7) = 17,39; p = 0,015): osnovna šola z visokim tveganjem in gi-
mnazija z visokim tveganjem (Z = –3,71; p < 0,001); vsi ostali p > 0,007. Najniž-
je povprečje ima gimnazija z visokim tveganjem, sledita osnovna šola z nizkim
tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, ki imata enako pov-
prečje, nato srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z nizkim tve-
ganjem, srednja poklicna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z vi-
sokim tveganjem in nazadnje osnovna šola z visokim tveganjem.

Povezanost (χ2(7) = 35,67; p < 0,001): ): osnovna šola z visokim tveganjem
in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –4,05; p < 0,001), gimnazija z nizkim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,12; p = 0,002), gim-


   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414