Page 405 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 405
03) je pokazala, da se nobena parna primerjava ni izkazala za statistično po-
membno (vsi p > 0,021).

26.2 Kazalniki pozitivnega razvoja

Prvo merjenje

Tabela 476: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na stopnjo rizičnosti šole v prvem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z NPŠ z vi-
kim tve- sokim nizkim sokim kim tve- sokim kim tve- sokim nizkim sokim
ganjem tvegan- tvegan- tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem tvegan- tveganjem
jem jem jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Kompetentnost 3,52 0,71 3,56 0,71 3,29 0,62 3,40 0,60 3,45 0,64 3,33 0,66 3,52 0,76 3,40 0,58 4,01 0,75 3,69 1,08

Samozavest 3,57 0,95 3,67 0,89 3,43 0,96 3,57 0,86 3,68 0,83 3,46 0,98 3,69 0,92 3,45 0,81 4,23 0,57 3,65 1,17

Karakter 3,85 0,57 3,94 0,62 3,90 0,50 3,81 0,50 3,81 0,56 3,98 0,50 3,86 0,58 3,64 0,55 4,28 0,55 3,84 0,94 405

Skrb 4,00 0,79 4,04 0,82 4,07 0,70 3,97 0,69 3,96 0,77 4,07 0,76 4,04 0,75 3,76 0,80 4,49 0,55 3,94 1,13

Povezanost 3,76 0,68 3,91 0,68 3,69 0,61 3,66 0,57 3,79 0,65 3,68 0,60 3,93 0,63 3,63 0,64 4,38 0,43 3,80 1,02

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.

Kompetentnost (χ2(9) = 59,73; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,67; p < 0,001), osnovna šola z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,25; p = 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –5,14;
p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem (Z = –3,78; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja
strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,45; p = 0,001), gimnazija z nizkim tve-
ganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,69; p < 0,001), gimna-
zija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,29;
p = 0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z
nizkim tveganjem (Z = –3,42; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje
ima gimnazija z nizkim tveganjem, sledijo srednja strokovna šola z visokim tve-
ganjem, gimnazija z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tve-
ganjem, slednji imata enako povprečje, nato srednja strokovna šola z nizkim
tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem ter srednja poklicna šola z nizkim
tveganjem, slednji z enako aritmetično sredino, sledijo osnovna šola z visokim
tveganjem, nižja poklicna šola z visokim tveganjem in nazadnje nižja poklicna
šola z nizkim tveganjem.


   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410