Page 408 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 408
njem (Z = –3,93; p < 0,001); vsi ostali p > 0,003. Najnižje povprečje ima srednja
strokovna šola z visokim tveganjem, sledijo gimnazija z nizkim tveganjem, niž-
ja poklicna šola z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z visokim tvega-
njem in gimnazija z visokim tveganjem, slednji imata enako povprečje, nato
srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tve-
ganjem in osnovna šola z visokim tveganjem, zadnji dve z enako aritmetično
sredino, nazadnje pa osnovna šola z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z
nizkim tveganjem.

Samozavest (χ2(9) = 32,83; p < 0,001): gimnazija z nizkim tveganjem in sre-
dnja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,37; p = 0,001), gimnazija z niz-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,40; p = 0,001),
gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z =
–3,41; p = 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokov-
na šola z visokim tveganjem (Z = –3,83; p < 0,001), srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,63; p < 0,001);
vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima srednja strokovna šola z visokim
tveganjem, sledijo gimnazija z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z viso-
408 kim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, osnovna šola z visokim tvega-
njem, osnovna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tvega-
njem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z visokim
tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Povezanost (χ2(9) = 39,20; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in
nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,66; p < 0,001), osnovna šola z
visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,64; p <
0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem
(Z = –3,93; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z
nizkim tveganjem (Z = –3,88; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in niž-
ja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,23; p < 0,001), srednja strokovna šo-
la z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,41; p =
0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z
nizkim tveganjem (Z = –3,67; p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tve-
ganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,21; p < 0,001), srednja
poklicna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z
= –3,65; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima srednja poklicna
šola z visokim tveganjem, sledijo srednja strokovna šola z visokim tveganjem,
gimnazija z visokim tveganjem, gimnazija z nizkim tveganjem, osnovna šola z
nizkim tveganjem in osnovna šola z visokim tveganjem, slednji imata enako
povprečje, nato srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, nižja poklicna šo-
la z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in nazadnje
nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413