Page 402 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 402
Tretje merjenje

Tabela 474: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na stopnjo rizičnosti šole v tretjem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z NPŠ z vi-
kim tve- sokim nizkim sokim kim tve- sokim kim tve- sokim nizkim sokim
ganjem tvegan- tvegan- tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan- tvegan- tvegan-
jem jem jem jem jem jem jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Podpora 3,03 0,59 3,07 0,60 2,94 0,57 2,88 0,59 3,08 0,60 2,93 0,61 3,28 0,53 3,13 0,56 3,51 0,37 3,20 0,55

Opolnomo- 3,29 0,52 3,38 0,53 3,37 0,46 3,35 0,45 3,36 0,48 3,32 0,50 3,46 0,52 3,38 0,43 3,57 0,50 3,18 0,75
čenje

Meje in pri- 3,04 0,51 3,05 0,53 3,04 0,47 2,99 0,46 3,10 0,48 3,07 0,52 3,29 0,54 3,11 0,51 3,56 0,48 3,10 0,63
čakovanja

Zunanji Konstruk-
viri tivna raba 2,68 0,62 2,61 0,60 2,49 0,56 2,45 0,54 2,62 0,62 2,52 0,62 2,64 0,55 2,64 0,65 2,87 0,97 2,44 0,77

časa

402 Zavezanost 2,93 0,54 2,98 0,51 2,97 0,48 2,90 0,47 2,92 0,50 2,87 0,49 2,99 0,54 2,81 0,47 3,56 0,55 3,18 0,71
učenju

Pozitivne 3,18 0,45 3,18 0,48 3,17 0,40 3,10 0,39 3,18 0,43 3,19 0,45 3,34 0,43 3,16 0,52 3,49 0,56 3,25 0,59
vrednote

Notranji Socialne 3,09 0,52 3,13 0,52 3,07 0,47 3,06 0,40 3,12 0,50 3,14 0,45 3,20 0,52 3,15 0,57 3,60 0,60 3,07 0,60
viri spretnosti

Pozitivna 3,01 0,66 3,02 0,64 2,83 0,62 2,92 0,56 2,99 0,62 2,97 0,65 3,15 0,58 3,10 0,65 3,58 0,61 3,26 0,56
identiteta

Opomba: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nižja poklicna šola.

Podpora (χ2(7) = 41,62; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in sre-
dnja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,23; p = 0,001), osnovna šola z vi-
sokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,07; p = 0,002), gi-
mnazija z nizkim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,68; p <
0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tvega-
njem (Z = –4,46; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in srednja strokovna
šola z nizkim tveganjem (Z = –3,60; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem
in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,75; p < 0,001), srednja stro-
kovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z
= –3,93; p < 0,001); vsi ostali p > 0,003. Najnižje povprečje ima gimnazija z viso-
kim tveganjem, sledijo srednja strokovna šola z visokim tveganjem, gimnazija
z nizkim tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim
tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šo-
la z visokim tveganjem in nazadnje srednja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Konstruktivna raba časa (χ2(7) = 30,31; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,12; p < 0,001), osnovna šola z

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407