Page 411 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 411
3 Nasilno vedenje in viktimizacija

Prvo merjenje

Tabela 480: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik
medvrstniških odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija glede
na stopnjo rizičnosti šole v prvem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Nasilno 1,43 0,63 1,32 0,56 1,26 0,44 1,30 0,43 1,36 0,59 1,16 0,26 1,23 0,48 1,61 0,85 1,05 0,09 2,40 1,80
vedenje

Telesno 1,34 0,65 1,27 0,63 1,13 0,38 1,16 0,46 1,27 0,64 1,06 0,21 1,14 0,50 1,53 0,84 1,03 0,07 2,41 1,83
nasilje

Besedno 1,65 0,81 1,49 0,75 1,47 0,73 1,58 0,72 1,56 0,81 1,32 0,50 1,36 0,57 1,84 0,95 1,02 0,09 2,37 1,80
nasilje
411

Odnosno 1,30 0,61 1,20 0,49 1,18 0,43 1,18 0,30 1,25 0,52 1,11 0,24 1,20 0,47 1,46 0,87 1,09 0,24 2,42 1,80
nasilje

Viktimizacija 1,51 0,78 1,42 0,68 1,19 0,32 1,25 0,39 1,31 0,58 1,18 0,32 1,30 0,68 1,48 0,81 1,34 1,05 2,27 1,77

Telesna 1,31 0,70 1,28 0,64 1,06 0,21 1,11 0,36 1,19 0,53 1,04 0,15 1,15 0,53 1,41 0,78 1,30 1,07 2,14 1,74
viktimizacija

Besedna 1,74 0,99 1,62 0,96 1,36 0,62 1,44 0,66 1,47 0,81 1,33 0,59 1,44 0,85 1,65 0,94 1,40 1,10 2,37 1,83
viktimizacija

Odnosna 1,46 0,86 1,36 0,70 1,16 0,36 1,20 0,43 1,27 0,61 1,19 0,40 1,33 0,88 1,39 0,77 1,31 0,98 2,30 1,81
viktimizacija

Spletno 1,22 0,52 1,18 0,42 1,22 0,39 1,20 0,33 1,19 0,48 1,09 0,17 1,19 0,49 1,35 0,72 1,00 0,00 2,17 1,77
nasilje

Spletna 1,16 0,49 1,15 0,42 1,06 0,19 1,06 0,17 1,11 0,39 1,05 0,17 1,17 0,51 1,29 0,81 1,32 1,16 2,21 1,80
viktimizacija

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.

Nasilno vedenje (χ2(9) = 85,08; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in osnovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,30; p = 0,001), osnovna šola z niz-
kim in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –5,10; p < 0,001), osnovna šola z niz-
kim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –6,34; p <
0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tve-
ganjem (Z = –3,68; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in nižja poklic-
na šola z nizkim tveganjem (Z = –3,92; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem
in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,34; p < 0,001), gimnazija z nizkim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,65; p < 0,001), gim-


   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416