Page 400 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 400
ganjem (Z = –4,16; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna
šola z nizkim tveganjem (Z = –3,49; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem
in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,23; p = 0,001), gimnazija
z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,67; p
< 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tvega-
njem (Z = –3,67; p < 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in sre-
dnja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,89; p < 0,001), srednja strokov-
na šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z =
–5,16; p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklic-
na šola z nizkim tveganjem (Z = –3,83; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najniž-
je povprečje ima srednja strokovna šola z visokim tveganjem, sledijo gimnazi-
ja z visokim tveganjem, gimnazija z nizkim tveganjem, osnovna šola z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, slednji imata enako
povprečje, nato osnovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z
visokim tveganjem, ki imata enako aritmetično sredino, sledi srednja poklicna
šola z nizkim tveganjem in nazadnje še nižja poklicna šola z visokim tveganjem
ter nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.
400 Meje in pričakovanja (χ2(9) = 37,28; p < 0,001): gimnazija z visokim tvega-
njem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,65; p < 0,001), gimna-
zija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,44; p
= 0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z
nizkim tveganjem (Z = –3,93; p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,58; p < 0,001); vsi ostali
p > 0,002. Najnižje povprečje ima srednja strokovna šola z visokim tveganjem,
sledijo gimnazija z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem, slednji imata enako povpre-
čje, in nazadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Konstruktivna raba časa (χ2(9) = 28,64; p = 0,001): osnovna šola z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,70; p < 0,001),
srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim
tveganjem (Z = –3,45; p = 0,001); vsi ostali p > 0,003. Najnižje povprečje ima sre-
dnja poklicna šola z visokim tveganjem, sledijo srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem in nazadnje srednja poklic-
na šola z nizkim tveganjem.

Zavezanost učenju (χ2(9) = 32,91; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,21; p = 0,001), gimnazi-
ja z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,34; p
= 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tvega-
njem (Z = –3,43; p = 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nižja
poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,75; p < 0,001), srednja strokovna šola
z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,90; p <
0,001), srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405