Page 399 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 399
dnja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tve-
ganjem (Z = –4,42; p < 0,001), srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in niž-
ja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,60; p < 0,001), srednja poklicna šo-
la z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,95; p
< 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima gimnazija z nizkim tvega-
njem, sledijo srednja strokovna šola z visokim tveganjem, gimnazija z visokim
tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja strokovna šola
z nizkim, srednja poklicna šola z visokim tveganjem in osnovna šola z nizkim
tveganjem, slednji dve imata enako veliko povprečje, sledijo osnovna šola z vi-
sokim tveganjem, nižja poklicna šola z visokim tveganjem in nazadnje nižja
poklicna šola z nizkim tveganjem.

Drugo merjenje

Tabela 473: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na stopnjo rizičnosti šole v drugem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi- 399
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan-
jem jem jem jem jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Podpora 3,02 0,56 3,03 0,58 2,92 0,60 2,86 0,58 3,02 0,58 2,78 0,65 3,19 0,50 3,03 0,65 3,49 0,51 3,22 0,57

Opolnomo- 3,28 0,54 3,34 0,53 3,35 0,52 3,29 0,47 3,38 0,46 3,20 0,56 3,41 0,44 3,26 0,49 3,58 0,43 3,18 0,65
čenje

Meje in pri- 3,03 0,52 3,05 0,51 3,09 0,47 2,99 0,49 3,10 0,46 2,95 0,50 3,20 0,46 3,00 0,46 3,50 0,41 3,20 0,43
čakovanja

Zunanji Konstruk- 2,61 0,58 2,57 0,58 2,48 0,59 2,50 0,59 2,59 0,62 2,38 0,64 2,56 0,68 2,41 0,55 2,89 0,87 2,37 0,79
viri tivna raba

časa

Zavezanost 3,00 0,51 3,03 0,53 3,01 0,46 2,98 0,48 2,94 0,45 2,86 0,51 2,97 0,49 2,83 0,41 3,49 0,44 3,02 0,51
učenju

Pozitivne 3,15 0,46 3,16 0,48 3,17 0,39 3,10 0,38 3,18 0,42 3,14 0,43 3,20 0,44 3,10 0,46 3,49 0,49 3,21 0,44
vrednote

Notranji Socialne 3,08 0,53 3,07 0,50 3,08 0,47 3,04 0,44 3,11 0,46 3,07 0,47 3,05 0,47 2,95 0,51 3,56 0,51 3,04 0,48
viri spretnosti

Pozitivna 2,96 0,60 2,97 0,60 2,85 0,63 2,88 0,58 2,99 0,60 2,79 0,66 2,96 0,61 2,90 0,64 3,47 0,52 3,15 0,66
identiteta

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.

Podpora (χ2(9) = 61,25; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,88; p < 0,001), osnovna šola z
visokim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,93;
p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tve-


   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404