Page 398 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 398
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,51; p < 0,001),
srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tve-
ganjem (Z = –3,47; p = 0,001), srednja poklicna šola z visokim tveganjem in nižja
poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,57; p < 0,001); vsi ostali p > 0,003. Naj-
nižje povprečje ima srednja poklicna šola z visokim tveganjem, sledijo srednja
strokovna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem in gim-
nazija z visokim tveganjem, slednji imata enako povprečje, slednje imata tudi
gimnazija z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem,
sledijo srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z visokim
tveganjem in osnovna šola z visokim tveganjem, zadnji omenjeni imata enako
srednjo vrednote, nazadnje pa sledi še nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Socialne spretnosti (χ2(9) = 40,09; p < 0,001): osnovna šola z visokim tvega-
njem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,59; p < 0,001), gimnazija z niz-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,50; p < 0,001),
gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z =
–3,55; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim
tveganjem (Z = –3,72; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklic-
398 na šola z visokim tveganjem (Z = –3,74; p < 0,001), srednja strokovna šola z niz-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,23; p = 0,001),
srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tve-
ganjem (Z = –3,25; p = 0,001), srednja poklicna šola z visokim tveganjem in niž-
ja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,41; p = 0,001), srednja poklicna šola
z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,22; p =
0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima srednja poklicna šola z viso-
kim tveganjem, sledijo gimnazija z visokim tveganjem, gimnazija z nizkim tve-
ganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, srednja strokovna šola z
visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z
nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, nižja poklicna šola z vi-
sokim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Pozitivna identiteta (χ2(9) = 60,97; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tvega-
njem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,25; p < 0,001), osnovna šola z niz-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,05; p < 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,31;
p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem (Z = –3,28; p = 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in niž-
ja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,74; p < 0,001), gimnazija z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,58; p < 0,001),
gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z =
–3,76; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim
tveganjem (Z = –3,37; p = 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklic-
na šola z nizkim tveganjem (Z = –4,45; p < 0,001), srednja strokovna šola z niz-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,28; p < 0,001),

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403