Page 397 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 397
licna šola z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z visokim tveganjem in 397
nazadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Konstruktivna raba časa (χ2(9) = 46,67; p < 0,001): osnovna šola z nizkim
tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,69; p < 0,001), osnovna šola
z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –4,99; p
< 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z
= –3,90; p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola
z visokim tveganjem (Z = –4,34; p < 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tve-
ganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,50; p < 0,001); vsi
ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima srednja strokovna šola z visokim tve-
ganjem, sledijo srednja poklicna šola z visokim tveganjem, gimnazija z nizkim
tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tve-
ganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z viso-
kim tveganjem, osnovna šola z visokim, osnovna šola z nizkim tveganjem in
nazadnje nižja poklicna šola z nizkim tveganjem.

Zavezanost učenju (χ2(9) = 48,51; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tvega-
njem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,11; p < 0,001), osnov-
na šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z
= –3,48; p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šo-
la z nizkim tveganjem (Z = –4,85; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in
srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,51; p < 0,001), gimnazija z vi-
sokim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,40; p <
0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z vi-
sokim tveganjem (Z = –3,29; p = 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,45; p = 0,001), srednja
strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem
(Z = –3,34; p = 0,001), srednja poklicna šola z visokim tveganjem in nižja poklic-
na šola z nizkim tveganjem (Z = –3,74; p < 0,001); srednja poklicna šola z viso-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,29; p < 0,001);
vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima srednja poklicna šola z visokim tve-
ganjem, sledijo srednja strokovna šola z visokim tveganjem, srednja strokov-
na šola z nizkim tveganjem, nato osnovna šola z nizkim tveganjem, gimnazi-
ja z nizkim in visokim tveganjem ter srednja poklicna šola z nizkim tveganjem,
ki imajo enako aritmetično sredino, nato osnovna šola z visokim tveganjem
ter nazadnje še nižja poklicna z visokim tveganjem in nižja poklicna z nizkim
tveganjem.

Pozitivne vrednote (χ2(9) = 34,41; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,53; p < 0,001), osnov-
na šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z =
–3,37; p = 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim
tveganjem (Z = –3,68; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklic-
na šola z nizkim tveganjem (Z = –3,85; p < 0,001), srednja strokovna šola z niz-


   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402