Page 396 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 396
Podpora (χ2(9) = 62,83; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,78; p < 0,001), osnovna šo-
la z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,21; p
= 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem
(Z = –4,36; p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z viso-
kim tveganjem (Z = –3,41; p = 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –5,80; p < 0,001), gimnazija z niz-
kim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,45; p = 0,001),
srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem (Z = –4,87; p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tvega-
njem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,16; p < 0,001), srednja
strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem
(Z = –3,88; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje dosegajo posa-
mezniki_ce iz srednje strokovne šole z visokim tveganjem, sledijo gimnazija z
nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim tve-
ganjem, srednja poklicna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z
nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z
396 nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z visokim tveganjem in najvišje nižja po-
klicna šola z nizkim tveganjem.

Opolnomočenje (χ2(9) = 32,49; p < 0,001): osnovna šola z visokim tvega-
njem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,26; p = 0,001), gim-
nazija z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z =
–3,33; p = 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z vi-
sokim tveganjem (Z = –3,20; p = 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tvega-
njem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,28; p = 0,001); vsi
ostali p > 0,002. Najnižje povprečje dosega srednja poklicna šola z visokim tve-
ganjem, sledita srednja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna
šola z visokim tveganjem, ki imata enako povprečje, nato osnovna šola z niz-
kim tveganjem ter osnovna šola z visokim tveganjem, gimnazija z nizkim in vi-
sokim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem z enako aritme-
tično sredino, sledi srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in nazadnje nižja
poklicna šola z nizkim tveganjem.

Meje in pričakovanja (χ2(9) = 25,66; p = 0,002): gimnazija z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,23; p = 0,001), gimnazi-
ja z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,35; p =
0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z niz-
kim tveganjem (Z = –3,47; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima
srednja strokovna šola z visokim tveganjem, sledijo srednja poklicna šola z vi-
sokim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim tve-
ganjem, gimnazija z nizkim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem in
srednja strokovna šola z nizkim tveganjem z enakim povprečjem ter srednja

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401