Page 395 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 395
bnosti posebej v prvem in drugem merjenju (0,05/45 = 0,001), tretjem
merjenju (0,05/28 = 0,002) in četrtem merjenju (0,05/15 = 0,003). V prvem in
drugem merjenju sta se normalno porazdeljevali spremenljivki čuječnost in
anksioznost, v tretjem merjenju meje in pričakovanja, pozitivne vrednote, an-
ksioznost in čuječnost, v četrtem merjenju pa meje in pričakovanja, pozitivne
vrednote, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva
in čuječnost. Zaradi premajhnega števila udeleženk_cev v določenih skupinah
smo v četrtem merjenju srednjo poklicno šolo z nizkim in visokim tveganjem
ter nižjo poklicno šolo z nizkim in visokim tveganjem izločili iz nadaljnjih ana-
liz, da rezultati ne bi bili lažno pomembni. Tako smo v četrtem merjenju v Kru-
skal-Wallisov test vključile le 6 skupin, v prvem, drugem in tretjem merjenju pa
vseh 10 skupin.
26.1 Razvojni viri
Prvo merjenje 395
Tabela 472: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na stopnjo rizičnosti šole v prvem merjenju
OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan-
jem jem jem jem jem
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,12 0,51 3,23 0,52 3,07 0,53 3,09 0,53 3,19 0,53 2,93 0,58 3,24 0,48 3,17 0,52 3,52 0,46 3,26 0,67
Opolnomo- 3,38 0,46 3,45 0,45 3,45 0,42 3,45 0,41 3,45 0,42 3,31 0,49 3,48 0,44 3,24 0,47 3,49 0,82 3,31 0,76
čenje
Meje in pri- 3,11 0,47 3,15 0,46 3,12 0,43 3,09 0,44 3,15 0,42 3,06 0,45 3,22 0,46 3,07 0,47 3,52 0,42 3,23 0,70
čakovanja
Zunanji Konstruk- 2,70 0,58 2,69 0,56 2,52 0,51 2,57 0,49 2,61 0,55 2,42 0,62 2,56 0,66 2,50 0,57 2,75 0,87 2,65 0,83
viri tivna raba
časa
Zavezanost 3,06 0,48 3,12 0,49 3,06 0,42 3,06 0,42 3,00 0,46 2,99 0,47 3,06 0,45 2,78 0,41 3,46 0,44 3,14 0,79
učenju
Pozitivne 3,19 0,42 3,27 0,45 3,21 0,37 3,19 0,34 3,21 0,40 3,18 0,43 3,24 0,39 3,06 0,46 3,57 0,45 3,27 0,71
vrednote
Notranji Socialne 3,15 0,45 3,19 0,49 3,09 0,43 3,07 0,40 3,12 0,46 3,14 0,48 3,18 0,46 3,03 0,46 3,53 0,44 3,37 0,75
viri spretnosti
Pozitivna 3,05 0,59 3,08 0,62 2,87 0,60 2,97 0,55 3,03 0,55 2,89 0,64 3,02 0,64 3,05 0,48 3,66 0,49 3,25 0,85
identiteta
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.
merjenju (0,05/28 = 0,002) in četrtem merjenju (0,05/15 = 0,003). V prvem in
drugem merjenju sta se normalno porazdeljevali spremenljivki čuječnost in
anksioznost, v tretjem merjenju meje in pričakovanja, pozitivne vrednote, an-
ksioznost in čuječnost, v četrtem merjenju pa meje in pričakovanja, pozitivne
vrednote, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva
in čuječnost. Zaradi premajhnega števila udeleženk_cev v določenih skupinah
smo v četrtem merjenju srednjo poklicno šolo z nizkim in visokim tveganjem
ter nižjo poklicno šolo z nizkim in visokim tveganjem izločili iz nadaljnjih ana-
liz, da rezultati ne bi bili lažno pomembni. Tako smo v četrtem merjenju v Kru-
skal-Wallisov test vključile le 6 skupin, v prvem, drugem in tretjem merjenju pa
vseh 10 skupin.
26.1 Razvojni viri
Prvo merjenje 395
Tabela 472: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na stopnjo rizičnosti šole v prvem merjenju
OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan- ganjem tvegan-
jem jem jem jem jem
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,12 0,51 3,23 0,52 3,07 0,53 3,09 0,53 3,19 0,53 2,93 0,58 3,24 0,48 3,17 0,52 3,52 0,46 3,26 0,67
Opolnomo- 3,38 0,46 3,45 0,45 3,45 0,42 3,45 0,41 3,45 0,42 3,31 0,49 3,48 0,44 3,24 0,47 3,49 0,82 3,31 0,76
čenje
Meje in pri- 3,11 0,47 3,15 0,46 3,12 0,43 3,09 0,44 3,15 0,42 3,06 0,45 3,22 0,46 3,07 0,47 3,52 0,42 3,23 0,70
čakovanja
Zunanji Konstruk- 2,70 0,58 2,69 0,56 2,52 0,51 2,57 0,49 2,61 0,55 2,42 0,62 2,56 0,66 2,50 0,57 2,75 0,87 2,65 0,83
viri tivna raba
časa
Zavezanost 3,06 0,48 3,12 0,49 3,06 0,42 3,06 0,42 3,00 0,46 2,99 0,47 3,06 0,45 2,78 0,41 3,46 0,44 3,14 0,79
učenju
Pozitivne 3,19 0,42 3,27 0,45 3,21 0,37 3,19 0,34 3,21 0,40 3,18 0,43 3,24 0,39 3,06 0,46 3,57 0,45 3,27 0,71
vrednote
Notranji Socialne 3,15 0,45 3,19 0,49 3,09 0,43 3,07 0,40 3,12 0,46 3,14 0,48 3,18 0,46 3,03 0,46 3,53 0,44 3,37 0,75
viri spretnosti
Pozitivna 3,05 0,59 3,08 0,62 2,87 0,60 2,97 0,55 3,03 0,55 2,89 0,64 3,02 0,64 3,05 0,48 3,66 0,49 3,25 0,85
identiteta
Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nepoklicna šola.