Page 394 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 394
Četrto merjenje

Tabela 470: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na generacijo migrantk_ov
v četrtem merjenju

Niso migranti_ke Prva generacija migrantk_ov Druga generacija migrantk_ov

M SD M SD M SD

Empatična skrb 3,56 0,67 3,71 0,66 3,54 0,61

Zavzemanje perspektive 3,41 0,62 3,33 0,68 3,45 0,62

Anksioznost 2,24 0,64 2,35 0,66 2,34 0,64

COVID-19 anksioznost 2,52 0,93 2,66 1,05 2,51 0,94

Čustva 2,56 0,91 2,65 0,97 2,70 0,94

Skrbi 3,17 0,94 3,40 1,02 3,29 0,93

Odločanje 0,99 0,34 1,01 0,35 1,03 0,34

394 Čuječnost 3,77 1,00 3,96 0,87 3,53 1,01

Tabela 471: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na generacijo migrantk_ov v četrtem merjenju

Pripadnost Niso migranti_ke Prva generacija migrantk_ov Druga generacija migrantk_ov
Različnost M SD M SD M SD
Prispevanje 3,06 0,57 3,12 0,56 3,00 0,59
3,62 0,99 3,65 0,92 3,51 1,02
2,46 0,68 2,53 0,60 2,60 0,81

Za ugotavljanje razlik med skupinami pri anksioznosti in čuječnosti (z ANOVO)
smo ugotovile, da med skupinami obstajajo statistično značilne razlike (F (2,
1017) = 3,01; p = 0,050). Nadalje so Bonferronijeve parne primerjave s pomočjo
prilagojene vrednosti pomembnosti (0,05/3 = 0,017) pokazale, da se nobena iz-
med skupin med seboj ne razlikuje statistično značilno (vsi p > 0,074).

26.0 Rizičnost

Rizičnost šol je bila določena s številom dodatnih ur slovenskega jezika do-
deljenih posamezni šoli (več v poglavju Metode). Ker se večina spremenljivk
ni porazdeljevala normalno, smo izvedle Kruskal-Wallisov test (poročanje vsa-
kega je razvidno za spremenljivkami v oklepaju). Za ugotavljanje razlik med
skupinami smo nadalje izvedle še parne primerjave s pomočjo Mann-W-
hitneyjevega testa in za večjo statistično pravilnost prilagodile vrednost po-

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399