Page 369 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 369
Telesna viktimizacija (χ2(4) = 23,27; p < 0,001): ne učim se nobenega tujega
jezika in učim se dva (Z = –3,08; p = 0,002), ne učim se nobenega tujega jezika
in učim se tri (Z = –3,71; p < 0,001), učim se en tuj jezik in učim se dva (Z = –2,97;
p = 0,003), učim se en tuj jezik in učim se tri (Z = –3,62; p < 0,001); vsi ostali p >
0,060. O največ telesne viktimizacije poročajo posamezniki_ce, ki se ne učijo
nobenega tujega jezika, sledijo tisti_e z enim tujim jezikom, dvema, štirimi in
nazadnje tisti_e, ki se učijo tri tuje jezike.

Četrto merjenje

Tabela 439: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik medvrstniških
odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija glede na število jezikov, ki se
jih učenec_ka oz. dijak_inja uči v četrtem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov

Nasilno vedenje M SD M SD M SD M SD M SD M SD 369
Telesno nasilje 1,23 0,25 1,21 0,49 1,29 0,54 1,26 0,51 1,32 0,57 1,16 0,37
Besedno nasilje 1,23 0,43 1,14 0,48 1,19 0,55 1,14 0,46 1,24 0,57 1,08 0,37
Odnosno nasilje 1,37 0,32 1,31 0,63 1,47 0,77 1,45 0,71 1,53 0,84 1,25 0,48
Viktimizacija 1,10 0,09 1,19 0,49 1,19 0,47 1,19 0,50 1,19 0,43 1,15 0,37
Telesna viktimizacija 1,11 0,19 1,28 0,62 1,24 0,63 1,26 0,56 1,29 0,62 1,20 0,52
Besedna viktimizacija 1,03 0,07 1,16 0,47 1,16 0,60 1,14 0,51 1,20 0,56 1,08 0,16
Odnosna viktimizacija 1,27 0,42 1,36 0,79 1,34 0,76 1,39 0,72 1,41 0,75 1,31 0,83
Spletno nasilje 1,03 0,07 1,33 0,78 1,23 0,67 1,24 0,64 1,25 0,65 1,21 0,65
Spletna viktimizacija 1,07 0,15 1,12 0,42 1,17 0,46 1,18 0,41 1,15 0,31 1,11 0,28
1,07 0,15 1,12 0,51 1,09 0,39 1,08 0,28 1,10 0,29 1,05 0,16

Besedno nasilje (χ2(4) = 10,25; p = 0,036): učim se en tuj jezik in učim se dva (Z =
–3,02; p = 0,002), pri čemer imajo višje povprečje osebe, ki se učijo dva tuja je-
zika; vsi ostali p > 0,021.


   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374