Page 365 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 365
go merjenje

Tabela 433: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na število jezikov, ki se jih učenec_ka oz. dijak_inja
uči v drugem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov

M SD M SD M SD M SD M SD M SD
3,34 0,74 3,37 0,70 3,44 0,75 3,29 0,72 3,47 0,64
Kompetentnost 3,13 1,01 3,62 0,83 3,57 0,89 3,58 0,98 3,50 0,88 3,75 0,97
3,86 0,56 3,84 0,59 3,87 0,53 3,84 0,53 3,81 0,53
Samozavest 3,28 1,22 3,99 0,82 3,90 0,81 3,93 0,79 3,77 0,81 3,80 0,77
3,72 0,69 3,71 0,65 3,74 0,67 3,63 0,72 3,82 0,85
Karakter 3,78 0,82

Skrb 3,73 0,97

Povezanost 3,53 0,92

Tretje merjenje 365

Tabela 434: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na število jezikov, ki se jih učenec_ka oz. dijak_inja
uči v tretjem merjenju

Kompetentnost Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov
Samozavest
Karakter M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Skrb 3,48 0,74 3,55 0,69 3,43 0,70 3,40 0,69 3,19 0,81 3,31 0,67
Povezanost 3,61 0,91 3,66 0,82 3,63 0,91 3,64 0,90 3,19 0,93 3,61 0,95
3,85 0,65 3,82 0,60 3,86 0,57 3,89 0,53 3,91 0,54 3,91 0,51
3,86 0,93 3,78 0,82 3,90 0,82 3,90 0,79 3,87 0,69 3,90 0,67
3,73 0,71 3,74 0,70 3,71 0,67 3,73 0,69 3,46 0,71 3,54 0,69

Kompetentnost (χ2(4) = 17,14; p = 0,002): učim se en tuj jezik in učim se dva (Z
= –2,81; p = 0,005), učim se en tuj jezik in učim se tri (Z = –2,88; p = 0,004), učim
se en tuj jezik in učim se štiri (Z = –3,43; p = 0,001); vsi ostali p > 0,016. Najbolj
kompetentni se počutijo posamezniki_ce, ki se učijo en tuj jezik, sledijo tisti_e
z dvema, tremi in nazadnje s štirimi tujimi jeziki.

Samozavest (χ2(4) = 17,43; p = 0,002): ne učim se nobenega tujega jezika in
učim se štiri (Z = –3,47; p = 0,001), učim se en tuj jezik in učim se štiri (Z = –4,00;
p < 0,001), učim se dva tuja jezika in učim se štiri (Z = –4,00; p < 0,001), učim se
tri tuje jezike in učim se štiri (Z = –3,86; p < 0,001); vsi ostali p > 0,727. Pri čemer
so se vse razlike izkazale za statistično pomembne v primerjavi s skupino, kjer
se osebe učijo še štiri tuje jezike (najmanjše povprečje), najvišje povprečje pa
imata skupini udeleženk_cev, ki se učijo en tuj jezik ali tri tuje jezike.


   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370