Page 372 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 372
ela 443: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost in
prispevanje glede na število jezikov, ki se jih učenec_ka oz. dijak_inja uči
v drugem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov

Pripadnost M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Različnost 2,99 0,61 3,07 0,55 3,05 0,54 3,08 0,55 3,10 0,50 3,07 0,70
Prispevanje 3,71 0,94 3,56 0,95 3,51 0,96 3,61 0,94 3,41 1,02 3,52 0,95
2,09 0,61 2,60 0,70 2,57 0,67 2,56 0,65 2,49 0,71 2,47 0,65

COVID-19 anksioznost (χ2(5) = 16,33; p = 0,006): učim se en tuj jezik in učim se
dva (Z = –3,22; p = 0,001), učim se en tuj jezik in učim se jih pet (Z = –2,97; p =
0,003); vsi ostali p > 0,013. Največ anksioznosti zaradi COVIDA-19 občutijo tis-
ti_e, ki se učijo pet tujih jezikov, sledijo tisti_e, ki se učijo dva, in nazadnje tis-
ti_e, ki se poleg maternega jezika učijo še en tuj jezik.

372 ANOVA za anksioznost:
Za normalno razporejeno spremenljivko anksioznost smo izvedle enosmerno
ANOVO, ki se je izkazala za statistično pomembno (F(5) = 2,39; p = 0,036), pri
tem so bili zagotovljeni vsi pogoji, tudi homogenost varianc (p = 0,822). Nada-
lje smo izvedle Bonferronijeve parne primerjave in upoštevale prilagojeno po-
membnost (0,05/15 = 0,003), zato se nobena ni izkazala za statistično značilno
(p > 0,142).

Tretje merjenje

Tabela 444: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na število jezikov, ki se jih
učenec_ka oz. dijak_inja uči v tretjem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov
M SD M SD M SD M SD M SD
M SD 3,38 0,65 3,52 0,67 3,52 0,67 3,50 0,71 3,61 0,70
3,25 0,63 3,32 0,65 3,34 0,63 3,39 0,72 3,48 0,54
Empatična skrb 3,48 0,71 2,54 0,88 2,68 0,84 2,72 0,84 2,98 0,92 3,03 0,74
2,42 1,03 2,54 0,96 2,60 0,95 2,64 0,90 2,58 0,80
Zavzemanje perspektive 3,17 0,71 2,34 0,94 2,46 0,88 2,48 0,91 2,71 1,04 2,81 0,82
2,96 1,02 3,10 0,98 3,15 0,96 3,43 1,02 3,48 0,81
Anksioznost 2,56 0,91 2,65 1,04 2,83 1,05 2,93 1,03 3,24 1,10 3,18 1,00
4,07 1,01 3,95 1,03 3,83 1,05 3,64 1,06 3,42 1,05
COVID-19 anksioznost 2,45 1,05

Čustva 2,33 0,97

Skrbi 2,96 1,06

Odločanje 2,76 1,11

Čuječnost 3,80 1,10

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377