Page 281 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 281
rakter Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Skrb M SD M SD M SD M SD M SD
3,84 0,56 4,10 0,64 3,98 0,45 4,38 0,39 4,10 0,79
Povezanost 3,85 0,81 4,14 0,78 3,96 0,68 4,43 0,52 4,26 0,52
3,70 0,69 3,84 0,67 3,58 0,65 4,13 0,53 3,69 0,84

Karakter (χ2(4) = 35,79; p < 0,001): slovenščina in bosanščina (Z = –3,77; p <
0,001), slovenščina in albanščina (Z = –4,06; p < 0,001); vsi ostali p > 0,008. Naj-
višje povprečje imajo tisti_e, katerih materni jezik je albanščina, sledijo bosan-
sko govoreči in nazadnje slovensko govoreče osebe.

Skrb (χ2(4) = 20,58; p < 0,001): slovenščina in bosanščina (Z = –2,85; p =
0,004), slovenščina in albanščina (Z = –3,11; p = 0,002); vsi ostali p > 0,022. Naj-
višje povprečje imajo tisti_e, katerih materni jezik je albanščina, sledijo bosan-
sko govoreči in nazadnje slovensko govoreče osebe.

Četrto merjenje 281

Tabela 308: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj
v četrtem merjenju

Kompetentnost Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Samozavest M SD M SD M SD M SD M SD
Karakter 3,36 0,69 3,33 0,67 3,53 0,54 3,92 0,49 3,45 0,71
Skrb 3,58 0,89 3,26 0,97 4,06 0,57 3,81 0,37 3,33 1,11
Povezanost 3,83 0,58 3,96 0,56 3,92 0,59 4,19 0,57 4,02 0,50
3,86 0,79 3,87 0,92 4,06 0,66 4,72 0,46 4,00 0,64
3,64 0,69 3,75 0,55 3,94 0,48 3,92 0,28 3,80 0,74

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286