Page 284 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 284
edna viktimizacija Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Odnosna viktimizacija M SD M SD M SD M SD M SD
1,36 0,76 1,18 0,21 1,22 0,42 2,06 1,67 1,05 0,08
Spletno nasilje 1,25 0,68 1,08 0,14 1,18 0,46 1,86 1,57 1,05 0,13
Spletna viktimizacija 1,17 0,44 1,13 0,27 1,06 0,15 1,03 0,07 1,07 0,13
1,09 0,39 1,06 0,13 1,01 0,05 1,14 0,34 1,00 /*
Opombe: *Pri spremenljivki so vsi posamezniki_ce odgovorili enotno,
torej ena, zato ni moč izračunati standardne deviacije.
15.4 Druge mere (empatija, anksioznost, čuječnost,
prispevanje, pripadnost, različnost)
Prvo merjenje
Tabela 313: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
284 čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na materni jezik učenk_cev
oz. dijakov_inj v prvem merjenju
Empatična skrb Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Zavzemanje perspektive M SD M SD M SD M SD M SD
3,61 0,64 3,59 0,65 3,49 0,71 3,56 0,61 4,05 0,69
Anksioznost 3,27 0,60 3,34 0,67 3,31 0,63 3,37 0,64 3,54 0,65
COVID-19 anksioznost 2,78 0,81 2,47 0,80 2,76 0,82 2,46 0,86 2,89 0,84
3,00 0,95 2,69 0,95 2,68 0,94 2,98 1,02 3,20 0,95
Čustva 2,54 0,89 2,15 0,81 2,53 0,93 2,15 0,85 2,55 1,06
Skrbi 3,29 0,93 3,23 0,99 3,39 0,90 3,24 1,22 3,80 0,83
Odločanje 2,89 0,96 2,56 1,04 2,73 0,93 2,53 0,96 2,89 1,01
Čuječnost 3,85 0,95 4,18 1,01 3,81 0,96 4,31 1,31 3,88 0,96
Tabela 314: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj v prvem
merjenju
Pripadnost Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Različnost M SD M SD M SD M SD M SD
Prispevanje 3,13 0,52 3,25 0,42 3,05 0,59 3,16 0,56 3,20 0,79
3,52 0,92 3,41 0,88 3,24 0,88 3,25 1,12 3,66 0,96
2,54 0,63 2,84 0,75 2,60 0,74 2,87 1,04 2,89 0,83
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Odnosna viktimizacija M SD M SD M SD M SD M SD
1,36 0,76 1,18 0,21 1,22 0,42 2,06 1,67 1,05 0,08
Spletno nasilje 1,25 0,68 1,08 0,14 1,18 0,46 1,86 1,57 1,05 0,13
Spletna viktimizacija 1,17 0,44 1,13 0,27 1,06 0,15 1,03 0,07 1,07 0,13
1,09 0,39 1,06 0,13 1,01 0,05 1,14 0,34 1,00 /*
Opombe: *Pri spremenljivki so vsi posamezniki_ce odgovorili enotno,
torej ena, zato ni moč izračunati standardne deviacije.
15.4 Druge mere (empatija, anksioznost, čuječnost,
prispevanje, pripadnost, različnost)
Prvo merjenje
Tabela 313: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
284 čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na materni jezik učenk_cev
oz. dijakov_inj v prvem merjenju
Empatična skrb Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Zavzemanje perspektive M SD M SD M SD M SD M SD
3,61 0,64 3,59 0,65 3,49 0,71 3,56 0,61 4,05 0,69
Anksioznost 3,27 0,60 3,34 0,67 3,31 0,63 3,37 0,64 3,54 0,65
COVID-19 anksioznost 2,78 0,81 2,47 0,80 2,76 0,82 2,46 0,86 2,89 0,84
3,00 0,95 2,69 0,95 2,68 0,94 2,98 1,02 3,20 0,95
Čustva 2,54 0,89 2,15 0,81 2,53 0,93 2,15 0,85 2,55 1,06
Skrbi 3,29 0,93 3,23 0,99 3,39 0,90 3,24 1,22 3,80 0,83
Odločanje 2,89 0,96 2,56 1,04 2,73 0,93 2,53 0,96 2,89 1,01
Čuječnost 3,85 0,95 4,18 1,01 3,81 0,96 4,31 1,31 3,88 0,96
Tabela 314: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj v prvem
merjenju
Pripadnost Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Različnost M SD M SD M SD M SD M SD
Prispevanje 3,13 0,52 3,25 0,42 3,05 0,59 3,16 0,56 3,20 0,79
3,52 0,92 3,41 0,88 3,24 0,88 3,25 1,12 3,66 0,96
2,54 0,63 2,84 0,75 2,60 0,74 2,87 1,04 2,89 0,83
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij