Page 280 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 280
Drugo merjenje
Tabela 306: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj
v drugem merjenju
Kompetentnost Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Samozavest M SD M SD M SD M SD M SD
Karakter 3,35 0,71 3,36 0,61 3,33 0,82 3,78 0,75 3,37 0,80
Skrb 3,55 0,90 3,81 0,72 3,45 1,11 4,12 0,81 3,97 0,97
Povezanost 3,84 0,55 3,99 0,51 3,94 0,53 4,43 0,49 4,23 0,52
3,90 0,80 4,03 0,75 3,93 0,86 4,59 0,44 4,40 0,62
3,68 0,66 3,85 0,60 3,63 0,81 4,29 0,54 3,95 0,82
Samozavest (χ2(4) = 13,66; p = 0,008): slovenščina in albanščina (Z = –3,04; p =
0,002), pri čemer več samozavesti izkazujejo albansko govoreče osebe; vsi os-
280 tali p > 0,037.
Karakter (χ2(4) = 27,06; p < 0,001): slovenščina in albanščina (Z = –4,53; p <
0,001), bosanščina in albanščina (Z = –3,12; p = 0,002), srbščina in albanščina (Z
= –3,07; p = 0,002); vsi ostali p > 0,034. Najvišje povprečje imajo tisti_e, katerih
materni jezik je albanščina, sledijo bosansko govoreči, nato tisti_e z maternim
jezikom srbščina in nazadnje slovensko govoreče osebe.
Skrb (χ2(4) = 19,45; p = 0,001): slovenščina in albanščina (Z = –3,80; p <
0,001), bosanščina in albanščina (Z = –2,87; p = 0,004), pri čemer največ skrbi
občutijo bosansko govoreče osebe, sledijo tisti_e s srbskim maternim jezikom
in nazadnje s slovenskim; vsi ostali p > 0,006.
Povezanost (χ2(4) = 18,48; p = 0,001): slovenščina in albanščina (Z = –3,92; p
< 0,001), srbščina in albanščina (Z = –2,85; p = 0,004); vsi ostali p > 0,008. Naj-
bolj povezani se počutijo albansko govoreči, sledi slovenski materni jezik in
nazadnje srbski.
Tretje merjenje
Tabela 307: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj
v tretjem merjenju
Kompetentnost Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Samozavest M SD M SD M SD M SD M SD
3,44 0,71 3,44 0,68 3,38 0,70 3,83 0,60 3,45 0,95
3,60 0,89 3,81 0,78 3,59 1,06 4,01 0,61 3,35 1,29
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Tabela 306: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj
v drugem merjenju
Kompetentnost Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Samozavest M SD M SD M SD M SD M SD
Karakter 3,35 0,71 3,36 0,61 3,33 0,82 3,78 0,75 3,37 0,80
Skrb 3,55 0,90 3,81 0,72 3,45 1,11 4,12 0,81 3,97 0,97
Povezanost 3,84 0,55 3,99 0,51 3,94 0,53 4,43 0,49 4,23 0,52
3,90 0,80 4,03 0,75 3,93 0,86 4,59 0,44 4,40 0,62
3,68 0,66 3,85 0,60 3,63 0,81 4,29 0,54 3,95 0,82
Samozavest (χ2(4) = 13,66; p = 0,008): slovenščina in albanščina (Z = –3,04; p =
0,002), pri čemer več samozavesti izkazujejo albansko govoreče osebe; vsi os-
280 tali p > 0,037.
Karakter (χ2(4) = 27,06; p < 0,001): slovenščina in albanščina (Z = –4,53; p <
0,001), bosanščina in albanščina (Z = –3,12; p = 0,002), srbščina in albanščina (Z
= –3,07; p = 0,002); vsi ostali p > 0,034. Najvišje povprečje imajo tisti_e, katerih
materni jezik je albanščina, sledijo bosansko govoreči, nato tisti_e z maternim
jezikom srbščina in nazadnje slovensko govoreče osebe.
Skrb (χ2(4) = 19,45; p = 0,001): slovenščina in albanščina (Z = –3,80; p <
0,001), bosanščina in albanščina (Z = –2,87; p = 0,004), pri čemer največ skrbi
občutijo bosansko govoreče osebe, sledijo tisti_e s srbskim maternim jezikom
in nazadnje s slovenskim; vsi ostali p > 0,006.
Povezanost (χ2(4) = 18,48; p = 0,001): slovenščina in albanščina (Z = –3,92; p
< 0,001), srbščina in albanščina (Z = –2,85; p = 0,004); vsi ostali p > 0,008. Naj-
bolj povezani se počutijo albansko govoreči, sledi slovenski materni jezik in
nazadnje srbski.
Tretje merjenje
Tabela 307: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj
v tretjem merjenju
Kompetentnost Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Samozavest M SD M SD M SD M SD M SD
3,44 0,71 3,44 0,68 3,38 0,70 3,83 0,60 3,45 0,95
3,60 0,89 3,81 0,78 3,59 1,06 4,01 0,61 3,35 1,29
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij