Page 277 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 277
go merjenje

Tabela 302: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj v drugem
merjenju

Podpora Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina 277
Opolnomočenje M SD M SD M SD M SD M SD
Meje in pričakovanja 2,97 0,59 3,08 0,60 2,90 0,61 3,34 0,54 3,11 0,71
Zunanji viri Konstruktivna raba časa 3,33 0,51 3,34 0,52 3,29 0,58 3,68 0,27 3,42 0,49
Zavezanost učenju 3,06 0,48 3,23 0,45 3,02 0,55 3,39 0,42 3,29 0,49
Pozitivne vrednote 2,54 0,60 2,57 0,47 2,34 0,69 2,80 0,60 2,60 0,65
Notranji viri Socialne spretnosti 2,99 0,49 3,04 0,40 3,04 0,51 3,20 0,33 3,19 0,25
Pozitivna identiteta 3,15 0,43 3,30 0,37 3,21 0,46 3,39 0,39 3,58 0,25
3,07 0,48 3,15 0,49 3,10 0,53 3,44 0,30 3,48 0,36
2,91 0,61 3,14 0,51 2,81 0,77 3,18 0,59 3,20 0,67

Opolnomočenje (χ2(4) = 9,61; p = 0,048): slovenščina in albanščina (Z = –3,04; p
= 0,002), pri čemer imajo višje povprečje tisti_e, katerih materni jezik je alban-
ščina, vsi ostali p > 0,014.

Meje in pričakovanje (χ2(4) = 17,29; p = 0,002): slovenščina in albanščina (Z
= –2,90; p = 0,004), pri čemer imajo višje povprečje tisti_e, katerih materni jezik
je albanščina, vsi ostali p > 0,014.

Pozitivne vrednote (χ2(4) = 22,50; p < 0,001): slovenščina in makedonščina
(Z = –3,35; p = 0,001), pri čemer imajo višje povprečje tisti_e, katerih materni je-
zik je makedonščina, vsi ostali p > 0,015.

Socialne spretnosti (χ2(4) = 20,06; p < 0,001): slovenščina in albanščina (Z =
–3,39; p = 0,001), pri čemer imajo več socialnih spretnosti tisti_e, katerih mater-
ni jezik je albanščina; vsi ostali p > 0,007.

Tretje merjenje

Tabela 303: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na materni jezik učenk_cev oz. dijakov_inj v tretjem merjenju

Podpora Slovenščina Bosanščina Srbščina Albanščina Makedonščina
Opolnomočenje M SD M SD M SD M SD M SD
3,01 0,59 3,08 0,59 2,97 0,59 3,27 0,67 2,88 0,79
3,35 0,49 3,31 0,52 3,36 0,41 3,61 0,38 3,24 0,64

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282