Page 101 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 101
Pozitivne vrednote (χ2(4) = 15,74; p = 0,003): gimnazija in srednje poklicno 101
izobraževanje (Z = –2,89; p = 0,004), gimnazija in nižje poklicno izobraževanje
(Z = –3,04; p = 0,002); vsi ostali p > 0,013. Najvišje povprečje pri tej spremenljivki
dosegajo osebe pri nižjem poklicnem izobraževanju, sledijo srednje poklicno
izobraževanje, nato osnovna šola in srednje strokovno izobraževanje, ki imata
enako povprečje, in nazadnje gimnazija.

Socialne spretnosti (χ2(4) = 13,18; p = 0,010): vsi p > 0,009. Najvišje pov-
prečje pri tej spremenljivki dosegajo osebe pri nižjem poklicnem izobraževa-
nju, sledijo srednje poklicno izobraževanje, srednje strokovno izobraževanje,
osnovna šola in nazadnje gimnazija.

Pozitivna identiteta (χ2(4) = 40,60; p < 0,001): osnovna šola in gimnazija (Z
= –4,40; p < 0,001), osnovna šola in nižje poklicno izobraževanje (Z = –3,26; p =
0,001), gimnazija in srednje strokovno izobraževanje (Z = –3,24; p = 0,001), gim-
nazija in srednje poklicno izobraževanje (Z = –3,78; p < 0,001), gimnazija in nižje
poklicno izobraževanje (Z = –4,43; p < 0,001), srednje strokovno izobraževanje
in nižje poklicno izobraževanje (Z = –3,52; p < 0,001); vsi ostali p > 0,023. Najviš-
je povprečje pri tej spremenljivki dosegajo osebe pri nižjem poklicnem izobra-
ževanju, sledijo srednje poklicno izobraževanje, osnovna šola, srednje strokov-
no izobraževanje in nazadnje gimnazija.

Četrto merjenje

Tabela 84: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede na tip
šole v četrtem merjenju

Zunanji viri Podpora Osnovna šola Gimnazija Srednje strokovno
Notranji viri Opolnomočenje izobraževanje
Meje in pričakovanja M SD M SD
Konstruktivna 3,01 0,62 2,96 0,56 M SD
3,34 0,55 3,36 0,46 2,93 0,64
raba časa 3,13 0,50 3,04 0,48 3,30 0,54
Zavezanost učenju 3,07 0,53
Pozitivne vrednote 2,57 0,64 2,51 0,58
Socialne spretnosti 2,52 0,67
Pozitivna identiteta 3,11 0,51 3,00 0,54
3,22 0,49 3,13 0,42 2,93 0,53
3,19 0,53 3,09 0,58 3,17 0,44
2,87 0,71 2,94 0,71 3,10 0,50
2,92 0,63

Zavezanost učenju (χ2(2) = 12,51; p = 0,002): osnovna šola in gimnazija (Z = –2,64;
p = 0,008), osnovna šola in srednje strokovno izobraževanje (Z = –3,46; p =

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106