Page 62 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 62
ej, B. (2011). Stališča vzgojiteljic o vplivu zgodnjega učenja tujega jezika na
jezikovno zmožnost otroka v prvem jeziku. https://www.slov.si/dipl/kunej_
bernarda.pdf
Lavrič, Mitja idr. (ur.). Mladina 2020. Zaključno poročilo. Ljubljana: Urad Re-
publike Slovenije za mladino.
Lipavic Oštir, A. in Muzikářová, M. (2021). Über Sprachen aus der Perspektive
von Gymnasiast*innen aus Slowenien und aus der Slowakei. Maribor:
University of Maribor Press.
Marcos, K. M. (1998). Learning a Second Language: What Parents Need to
Know. National PTA Magazine, August/September, 32–33.
Mitchell, R. in Myles, F. (2004). Second language learning theories. New York:
Oxford University Press.
Pižorn, K. (2009). Učenje in poučevanje dodatnih jezikov v otroštvu. Ljubljana:
Zavod RS za šolstvo.
Podgoršek Rožanc, A. (2017). Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španšči-
ne kot dodatnega tujega jezika. https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.
php?id=101401&lang=slv
Pratnemer, M. (2017). Stališča študentov razrednega pouka do učenja in pouče-
vanja angleščine v prvem triletju. Magistrsko delo. http://pefprints.pef.uni-
-lj.si/4811/1/M_Pratnemer_magistrsko_delo.pdf
Resolucija o nacionalnem programu za jezikovno politiko 2019-2023/
ReNPJP19-23/. https://e-uprava.gov.si/.download/edemokracija/datotekaV-
sebina/367913?disposition=inline
Robinson, D. W. (1992). The Cognitive, Academic and Attitudinal Benefits of
Early Language Learning. V M. Met (ur.), Critical Issues in Early Langua-
ge Learning. White Plains, NY: Longman.
Samuels, D. D. in Griffore, R. J. (1979). The Plattsburgh French Language
Immersion Program: Its Influence on Intelligence and Self-esteem. Lan-
guage Learning, 29(1), 45–52.
TIMSS (2012). Poročilo. Ljubljana: PEI. http://193.2.222.157/UserFilesUpload/file/
raziskovalna_dejavnost/TIMSS/TIMMS2011/porocilo_timss11_celo.pdf
Willis, S. (1998). Foreign Languages: Learning to Communicate in the Real
World. Association for Supervision and Curriculum Development, Win-
ter, 1–8.
Zybatow, L. (1999). Die sieben Siebe des EuroComRom für den multilingua-
len Einstieg in die Welt der slawischen Sprachen. Grenzgänge, 12, 44–61.
62
jezikovno zmožnost otroka v prvem jeziku. https://www.slov.si/dipl/kunej_
bernarda.pdf
Lavrič, Mitja idr. (ur.). Mladina 2020. Zaključno poročilo. Ljubljana: Urad Re-
publike Slovenije za mladino.
Lipavic Oštir, A. in Muzikářová, M. (2021). Über Sprachen aus der Perspektive
von Gymnasiast*innen aus Slowenien und aus der Slowakei. Maribor:
University of Maribor Press.
Marcos, K. M. (1998). Learning a Second Language: What Parents Need to
Know. National PTA Magazine, August/September, 32–33.
Mitchell, R. in Myles, F. (2004). Second language learning theories. New York:
Oxford University Press.
Pižorn, K. (2009). Učenje in poučevanje dodatnih jezikov v otroštvu. Ljubljana:
Zavod RS za šolstvo.
Podgoršek Rožanc, A. (2017). Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španšči-
ne kot dodatnega tujega jezika. https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.
php?id=101401&lang=slv
Pratnemer, M. (2017). Stališča študentov razrednega pouka do učenja in pouče-
vanja angleščine v prvem triletju. Magistrsko delo. http://pefprints.pef.uni-
-lj.si/4811/1/M_Pratnemer_magistrsko_delo.pdf
Resolucija o nacionalnem programu za jezikovno politiko 2019-2023/
ReNPJP19-23/. https://e-uprava.gov.si/.download/edemokracija/datotekaV-
sebina/367913?disposition=inline
Robinson, D. W. (1992). The Cognitive, Academic and Attitudinal Benefits of
Early Language Learning. V M. Met (ur.), Critical Issues in Early Langua-
ge Learning. White Plains, NY: Longman.
Samuels, D. D. in Griffore, R. J. (1979). The Plattsburgh French Language
Immersion Program: Its Influence on Intelligence and Self-esteem. Lan-
guage Learning, 29(1), 45–52.
TIMSS (2012). Poročilo. Ljubljana: PEI. http://193.2.222.157/UserFilesUpload/file/
raziskovalna_dejavnost/TIMSS/TIMMS2011/porocilo_timss11_celo.pdf
Willis, S. (1998). Foreign Languages: Learning to Communicate in the Real
World. Association for Supervision and Curriculum Development, Win-
ter, 1–8.
Zybatow, L. (1999). Die sieben Siebe des EuroComRom für den multilingua-
len Einstieg in die Welt der slawischen Sprachen. Grenzgänge, 12, 44–61.
62