Page 61 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 61
kako pomembno je učiteljem znanje jezikov?
Butler, Y. in Hakuta, K. (2004). Bilingualism and Second Language Acquisiti-
on. V T. K. Bhatia in W. Ritchie (ur.), The Handbook of Bilingualism, Mal-
den, 114–144.
Colja, T. (2013). Porajajoča se pismenost v dvojezičnem okolju. Primer otrok, ki
obiskujejo vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji in dvojezični vrtec v
Špetru. Trst : Ciljno začasno združenje „Jezik – Lingua“.
Cooper, T. C. (1987). Foreign Language Study and SAT-Verbal Scores. The Mo-
dern Language Journal, 71(4), 381–387.
Curtain, H. (1990). Foreign Language Learning: An Early Start. ERIC Clea-
ringhouse on Languages and Linguistics, Center for Applied Linguisti-
cs, (Document No. EDO-FL-90-12). Fremdsprachenwerkstatt (2007). Die
Methode EuroComRom. http://www.fremdsprachenwerkstatt.ch/modu-
le/2/1/1
Garfinkel, A. in Tabor, K. E. (1991). Elementary School Foreign Languages and
English Reading Achievement: A New View of the Relationship. Foreign
Language Annals, 24(5), 375–382.
Japelj Pavešić, B., Svetlik, K. in Kozina, A. (2012). Znanje matematike in naravo-
slovja med osnovnošolci v Sloveniji in po svetu. Izsledki raziskave TIMSS 2011.
http://193.2.222.157/UserFilesUpload/file/raziskovalna_dejavnost/TIMSS/
TIMMS2011/porocilo_timss11_celo.pdf
Jazbec, S. (2009). O osnutku načrta za pouk tujega jezika v prvem vzgojnoizo-
braževalnem obdobju (za potrebe poskusnega uvajanja) in komunikacij-
sko-informacijskem menedžmentu (Evalvacijska študija). Maribor: Filo-
zofska fakulteta Maribor.
Jazbec, S. in Lipavic Oštir, A. (2010). Pot v večjezičnost: zgodnje učenje tujih jezi-
kov v 1. VIO osnovne šole – zgledi CLIL-a. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
https://www.zrss.si/pdf/vecjezicnostclil.pdf
Jazbec, S. (2012). Zur Stellung von Deutsch als Fremdsprache im sloweni-
schen Ausbildungskontext. V H. Breitenfelnner in M. Škofljanec, M.
(ur.), Avstrija_Slovenija: kulturni stiki. Österreich_Slowenien: kulturelle
Begegnungen. Maribor: Univerzitetna knjižnica.
Kovač Šebart, M. in Štefanc, D. (2016). Izobraževanje otrok. V A. Črnak Meglič,
A. in B. Kobal Tomc (ur.), Položaj otrok v Sloveniji danes: situacijska anali-
za. Ljubljana: Inštitut RS za socialno varstvo, 111–134.
Krashen, S. D. (1981). Second Language Acquisition and second Language Lear-
ning. Oxford: Pergamon Press.
61
Butler, Y. in Hakuta, K. (2004). Bilingualism and Second Language Acquisiti-
on. V T. K. Bhatia in W. Ritchie (ur.), The Handbook of Bilingualism, Mal-
den, 114–144.
Colja, T. (2013). Porajajoča se pismenost v dvojezičnem okolju. Primer otrok, ki
obiskujejo vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji in dvojezični vrtec v
Špetru. Trst : Ciljno začasno združenje „Jezik – Lingua“.
Cooper, T. C. (1987). Foreign Language Study and SAT-Verbal Scores. The Mo-
dern Language Journal, 71(4), 381–387.
Curtain, H. (1990). Foreign Language Learning: An Early Start. ERIC Clea-
ringhouse on Languages and Linguistics, Center for Applied Linguisti-
cs, (Document No. EDO-FL-90-12). Fremdsprachenwerkstatt (2007). Die
Methode EuroComRom. http://www.fremdsprachenwerkstatt.ch/modu-
le/2/1/1
Garfinkel, A. in Tabor, K. E. (1991). Elementary School Foreign Languages and
English Reading Achievement: A New View of the Relationship. Foreign
Language Annals, 24(5), 375–382.
Japelj Pavešić, B., Svetlik, K. in Kozina, A. (2012). Znanje matematike in naravo-
slovja med osnovnošolci v Sloveniji in po svetu. Izsledki raziskave TIMSS 2011.
http://193.2.222.157/UserFilesUpload/file/raziskovalna_dejavnost/TIMSS/
TIMMS2011/porocilo_timss11_celo.pdf
Jazbec, S. (2009). O osnutku načrta za pouk tujega jezika v prvem vzgojnoizo-
braževalnem obdobju (za potrebe poskusnega uvajanja) in komunikacij-
sko-informacijskem menedžmentu (Evalvacijska študija). Maribor: Filo-
zofska fakulteta Maribor.
Jazbec, S. in Lipavic Oštir, A. (2010). Pot v večjezičnost: zgodnje učenje tujih jezi-
kov v 1. VIO osnovne šole – zgledi CLIL-a. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
https://www.zrss.si/pdf/vecjezicnostclil.pdf
Jazbec, S. (2012). Zur Stellung von Deutsch als Fremdsprache im sloweni-
schen Ausbildungskontext. V H. Breitenfelnner in M. Škofljanec, M.
(ur.), Avstrija_Slovenija: kulturni stiki. Österreich_Slowenien: kulturelle
Begegnungen. Maribor: Univerzitetna knjižnica.
Kovač Šebart, M. in Štefanc, D. (2016). Izobraževanje otrok. V A. Črnak Meglič,
A. in B. Kobal Tomc (ur.), Položaj otrok v Sloveniji danes: situacijska anali-
za. Ljubljana: Inštitut RS za socialno varstvo, 111–134.
Krashen, S. D. (1981). Second Language Acquisition and second Language Lear-
ning. Oxford: Pergamon Press.
61