Page 56 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 56
ela 20: Statistično značilne razlike (Mann Whitneyev U-preizkus) med učitelji tujih
jezikov in učitelji drugih oz. nejezikovnih predmetov glede na stopnjo strinjanja s trditvami
kategorije šolska politika
Trditev Predmet poučevanja Izidi M-W-preizkusa
UP
4.7.1. učitelj jezika 183,33 16711,000 0,000
4.7.2. učitelj nejezikovnega predmeta 224,56
4.7.3. učitelj jezika 186,10 17223,000 0,001
4.7.4. učitelj nejezikovnega predmeta 222,29
4.7.5. učitelj jezika 177,30 15595,500 0,000
4.7.6. učitelj nejezikovnega predmeta 229,49
4.7.7. učitelj jezika 161,30 12636,000 0,000
4.7.8. učitelj nejezikovnega predmeta 242,59
4.7.9. učitelj jezika 179,49 16001,000 0,000
4.7.10. učitelj nejezikovnega predmeta 227,70
4.7.11. učitelj jezika 174,49 15129,000 0,007
4.7.12. učitelj nejezikovnega predmeta 202,61
učitelj jezika 195,35 18934,000 0,066
učitelj nejezikovnega predmeta 214,72
učitelj jezika 196,23 16706,500 0,293
učitelj nejezikovnega predmeta 184,94
učitelj jezika 135,21 5215,000 0,633
učitelj nejezikovnega predmeta 129,95
učitelj jezika 17,91 121,500 0,586
učitelj nejezikovnega predmeta 16,15
učitelj jezika 189,31 17818,000 0,005
učitelj nejezikovnega predmeta 219,66
učitelj jezika 215,15 19212,500 0,136
učitelj nejezikovnega predmeta 198,51
Med učitelji jezikov in učitelji nejezikovnih predmetov prihaja do sta-
tistično značilnih razlik. Učitelji jezikov bolj podpirajo učenje dveh ali več
tujih jezikov in znajo svoje učence tudi k temu bolj motivirati. Bolj se zave-
dajo, kako pomembno je znanje tujih jezikov za njihove učence, in po nji-
hovem mnenju se tega zavedajo tudi starši učencev. Šola oz. ustanova, na
kateri so učitelji jezikov zaposleni, spodbuja učenje tujih jezikov in kultur,
zato imajo učenci tudi na razpolago kakovostne učbenike in dovolj litera-
ture v tujih jezikih za podporo učenja predmeta.
Iste podatke smo prikazali tudi glede na obe kohezijski regiji, kar je
zbrano v tabeli 21.
56
jezikov in učitelji drugih oz. nejezikovnih predmetov glede na stopnjo strinjanja s trditvami
kategorije šolska politika
Trditev Predmet poučevanja Izidi M-W-preizkusa
UP
4.7.1. učitelj jezika 183,33 16711,000 0,000
4.7.2. učitelj nejezikovnega predmeta 224,56
4.7.3. učitelj jezika 186,10 17223,000 0,001
4.7.4. učitelj nejezikovnega predmeta 222,29
4.7.5. učitelj jezika 177,30 15595,500 0,000
4.7.6. učitelj nejezikovnega predmeta 229,49
4.7.7. učitelj jezika 161,30 12636,000 0,000
4.7.8. učitelj nejezikovnega predmeta 242,59
4.7.9. učitelj jezika 179,49 16001,000 0,000
4.7.10. učitelj nejezikovnega predmeta 227,70
4.7.11. učitelj jezika 174,49 15129,000 0,007
4.7.12. učitelj nejezikovnega predmeta 202,61
učitelj jezika 195,35 18934,000 0,066
učitelj nejezikovnega predmeta 214,72
učitelj jezika 196,23 16706,500 0,293
učitelj nejezikovnega predmeta 184,94
učitelj jezika 135,21 5215,000 0,633
učitelj nejezikovnega predmeta 129,95
učitelj jezika 17,91 121,500 0,586
učitelj nejezikovnega predmeta 16,15
učitelj jezika 189,31 17818,000 0,005
učitelj nejezikovnega predmeta 219,66
učitelj jezika 215,15 19212,500 0,136
učitelj nejezikovnega predmeta 198,51
Med učitelji jezikov in učitelji nejezikovnih predmetov prihaja do sta-
tistično značilnih razlik. Učitelji jezikov bolj podpirajo učenje dveh ali več
tujih jezikov in znajo svoje učence tudi k temu bolj motivirati. Bolj se zave-
dajo, kako pomembno je znanje tujih jezikov za njihove učence, in po nji-
hovem mnenju se tega zavedajo tudi starši učencev. Šola oz. ustanova, na
kateri so učitelji jezikov zaposleni, spodbuja učenje tujih jezikov in kultur,
zato imajo učenci tudi na razpolago kakovostne učbenike in dovolj litera-
ture v tujih jezikih za podporo učenja predmeta.
Iste podatke smo prikazali tudi glede na obe kohezijski regiji, kar je
zbrano v tabeli 21.
56