Page 130 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 130
gov.si/zbirke/projekti-in-programi/oblikovanje-novega-nacionalnega-pro-
grama-za-jezikovno-politiko-20212025/
Pivec, M. in Gonza, M. (2015). Projekt Praznovanja v sklopu evropskega dne-
va jezikov. Predstavitev in učno gradivo z usposabljanja Stiki med jezi-
ki, 4.12.2015, Zavod RS za šolstvo. https://skupnost.sio.si/mod/folder/view.
php?id=300960
Projekt Jeziki štejejo. (17. maj 2021). Pridobljeno s spletnega mesta projekta Je-
ziki štejejo. https://www.jeziki-stejejo.si/
Skela, J. (2017). Spremna beseda k slovenski izdaji. V M. Candelier idr., ROPP,
Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam, Zmožnos-
ti in viri (str. 4–12). Ljubljana: Svet Evrope, Zavod RS za šolstvo. https://
www.zrss.si/digitalna_bralnica/ropp-referencni-okvir-za-pluralisticne-pris-
tope-k-jezikom-in-kulturam/
Svet Evrope. (2001). Common European Framework of Reference for Languages:
Learning, teaching, assessment. Cambridge: Cambridge University Press.
Svet Evrope. (2011). Skupni evropski jezikovni okvir za učenje, poučevanje, oce-
njevanje. Ljubljana: Svet Evrope in Ministrstvo za šolstvo in šport.
Svet Evrope. (2020). Common European Framework of Reference for Langua-
ges: learning, teaching, assessment, Companion volume. Strasbourg: Co-
uncil of Europe Publishing: http://www.coe.int/lang-cefr
Svet Evrope. (2022). Dodatek SEJA - slovenski prevod, v pripravi na objavo.
Svet Evropske unije. (2018). Priporočilo Sveta z dne 22. maja 2018 o ključ-
nih kompetencah za vseživljenjsko učenje. Pridobljeno iz Uradnega lista
Evropske unije, 2018/C 189/01. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/
TXT/PDF/?uri=CELEX:32018H0604(01)&from=NL
Svet Evropske unije. (2019). Uradni list Evropske unije, 2019/C 189/03. Priporoči-
la o celovitem pristopu k poučevanju in učenju jezikov. https://eur-lex.euro-
pa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32019H0605(02)&from=EN
Uradni list Republike Slovenije. (2016). Javni razpis za izbor operacij »Razvoj
in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig
splošnih kompetenc«. UL RS št. 68/2016. https://www.uradni-list.si/glasi-
lo-uradni-list-rs/vsebina/2016006800004/javni-razpis-za-izbor-operacij-ra-
zvoj-in-udejanjanje-inovativnih-ucnih-okolij-in-proznih-oblik-ucenja-za-
-dvig-splosnih-kompetenc-ob-333716
Vižintin, M. A. (2014). Model medkulturne vzgoje. Dve domovini, 40, 71–89.
Zavod Republike Slovenije za šolstvo (2017). Projekt Jeziki štejejo.
https://www.zrss.si/projekti/jest-jeziki-stejejo/
130
grama-za-jezikovno-politiko-20212025/
Pivec, M. in Gonza, M. (2015). Projekt Praznovanja v sklopu evropskega dne-
va jezikov. Predstavitev in učno gradivo z usposabljanja Stiki med jezi-
ki, 4.12.2015, Zavod RS za šolstvo. https://skupnost.sio.si/mod/folder/view.
php?id=300960
Projekt Jeziki štejejo. (17. maj 2021). Pridobljeno s spletnega mesta projekta Je-
ziki štejejo. https://www.jeziki-stejejo.si/
Skela, J. (2017). Spremna beseda k slovenski izdaji. V M. Candelier idr., ROPP,
Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam, Zmožnos-
ti in viri (str. 4–12). Ljubljana: Svet Evrope, Zavod RS za šolstvo. https://
www.zrss.si/digitalna_bralnica/ropp-referencni-okvir-za-pluralisticne-pris-
tope-k-jezikom-in-kulturam/
Svet Evrope. (2001). Common European Framework of Reference for Languages:
Learning, teaching, assessment. Cambridge: Cambridge University Press.
Svet Evrope. (2011). Skupni evropski jezikovni okvir za učenje, poučevanje, oce-
njevanje. Ljubljana: Svet Evrope in Ministrstvo za šolstvo in šport.
Svet Evrope. (2020). Common European Framework of Reference for Langua-
ges: learning, teaching, assessment, Companion volume. Strasbourg: Co-
uncil of Europe Publishing: http://www.coe.int/lang-cefr
Svet Evrope. (2022). Dodatek SEJA - slovenski prevod, v pripravi na objavo.
Svet Evropske unije. (2018). Priporočilo Sveta z dne 22. maja 2018 o ključ-
nih kompetencah za vseživljenjsko učenje. Pridobljeno iz Uradnega lista
Evropske unije, 2018/C 189/01. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/
TXT/PDF/?uri=CELEX:32018H0604(01)&from=NL
Svet Evropske unije. (2019). Uradni list Evropske unije, 2019/C 189/03. Priporoči-
la o celovitem pristopu k poučevanju in učenju jezikov. https://eur-lex.euro-
pa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32019H0605(02)&from=EN
Uradni list Republike Slovenije. (2016). Javni razpis za izbor operacij »Razvoj
in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig
splošnih kompetenc«. UL RS št. 68/2016. https://www.uradni-list.si/glasi-
lo-uradni-list-rs/vsebina/2016006800004/javni-razpis-za-izbor-operacij-ra-
zvoj-in-udejanjanje-inovativnih-ucnih-okolij-in-proznih-oblik-ucenja-za-
-dvig-splosnih-kompetenc-ob-333716
Vižintin, M. A. (2014). Model medkulturne vzgoje. Dve domovini, 40, 71–89.
Zavod Republike Slovenije za šolstvo (2017). Projekt Jeziki štejejo.
https://www.zrss.si/projekti/jest-jeziki-stejejo/
130