Page 95 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 95
ndemična eduk acija: izkušnje in doživljanje šolanja na daljavo pr i učencih in dijakih

Marjanovič Umek, Ljubica, Kaja Hacin Beyazoglu in Urška Fekonja. »Zaprtje
vrtcev in šol kot posledica epidemije covida-19: kako se počutijo otroci.«
Sodobna pedagogika 72, 1 (2021): 10–31.

Mælan, Ellen Nesset, Ann Margareth Gustavsen, Espen Stranger - Johannes-
sen in Thomas Nordahl.  »Norwegian Students’ Experiences of Home-
schooling during the COVID-19 Pandemic.« European Journal of Speci-
al Needs Education 36, 1 (2021): 5–19, https://doi.org/10.1080/08856257.202
1.1872843

Medveš, Zdenko. »Šolanje na daljavo – zamujena priložnost.« Sodobna peda-
gogika 71, 4 (2020): 14–26.

Oblak Črnič, Tanja. »Scenariji šolskega vsakdana med epidemijo s perspektive
otrok.« Sodobna pedagogika 71, 4 (2020): 94–110.

Oblak Črnič, Tanja, Katja Koren Ošljak in Nika Šušterič. Fokusne skupine z
osnovnošolci in dijaki, mapiranje medijskih omrežij in spremljevalna an-
keta: metodološko poročilo kvalitativnega raziskovalnega načrta pri te-
meljnem projektu Medijski repertoarji mladih. Ljubljana: Fakulteta za
družbene vede, Center za politološke raziskave, 2021.

OECD. Youth and COVID-19: Rresponse, recovery, resilience. Paris: OECD,
2020.

Rupnik Vec, Tanja, Branko SIlvar, Renata Zupanc Grom, Tomi Deutsch, Mile-
na Ivanuš Grmek, Monika Mithans, Saša Kregar, Ada Holcar Brunauer,
Stanka Preskar, Vera Bevc, Vinko Logaj in Kristijan Musek Lešnik. Ana-
liza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Slo-
veniji. Ljubljana: ZRSŠ, 2020.

Polónyiová, Katarína, Ivan Belica, Hana Celušáková, Katarína Janšáková,
Mária Kopčíková, Žofia Szapuová in Daniela Ostatníková (2021).
»Comparing the Impact of the First and Second Wave of COVID-19
Lockdown on Slovak Families with Typically Developing Children
and Children with Autism Spectrum disorder.« Autism, https://doi.
org/10.1177/13623613211051480

Roskam, Isabelle., Maria-Elena Brianda in Moïra Mikolajczak.  »A Step
Forward in the Conceptualization and Measurement of Parental Burno-
ut: The Parental Burnout Assessment (PBA).« Frontiers in Psychology 9
(2018), https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00758 

Roskam, Isabelle Joyce Aguiar, Ege Akgun  et al.  »Parental Burnout Around
the Globe: a 42-Country Study.« Affective Science 2, 58–79 (2021), https://
doi.org/10.1007/s42761-020-00028-4

95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100