Page 125 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 125
stališča univer zitetnih študentov do orodij za poučevanje na daljavo ...

Singh, Supriya. Stevens, James P. Applied multivariate statistics for the social
sciences (2nd edition). Hillsdale, NJ: Erlbaum, 1992.

Šimenc, Marjan. »Vloga tehnologije v vzgoji in izobraževanju ter enake mož-
nosti učencev v obdobju pandemije.« Sodobna pedagogika, vol. 72, Poseb-
na številka (2021): 12­26.

Vitez, Primož. »Med fonemsko, glasovno in grafično učno zmožnostjo.« Ve-
stnik za tuje jezike, vol. 4, št.1–2 (2012): 141–147.

Zavašnik Arčnik, Mihaela. »Izobraževalne potrebe učiteljev tujega strokovne-
ga jezika.« Pedagoška obzorja, vol. 24, št. 1 (2009): 76­88.

Zavašnik Arčnik, Mihaela. Model analize potreb učiteljev tujega strokovnega
jezika v okviru stalnega strokovnega izpopolnjevanja .V: C. Peklaj (ur.).
Teorija in praksa v izobraževanju učiteljev. Ljubljana: Center za pedago-
ško izobraževanje Filozofske fakultete, (1031­ 12), 2006.

Zydatiss, Wolfgang. Deutsch-Englische Zόge in Berlin (DEZIBEL). Eine Evalu-
ation des bilingualen Sachfachuterrichts an Gymnasien. Kontext, Kompe-
tenzen, Konsequenzen. Frankfurt: Peter Lang, 2007.

Žerak, Urška, Neža Podlogar, Amela Lišić, Lana Lavrih, Nina Fricelj in Moj-
ca Juriševič. »Značilnosti učne samoregulacije študentov pri študiju na
daljavo med pandemijo covida-19.« Sodobna pedagogika, vol. 72, Posebna
številka (2021): 2342­ 51.

Singh, Supriya. »Gender and the use of Internet at home.« New Media and So-
ciety, vol. 3, št. 4 (2001): 395¬415.

Viri
Ali, Wahab. »Influence of evolving technology in emerging online lives of the

digital native university students.« Asia Pacific Journal of Contempora-
ry Education and Communication Technology, let. 4, št. 2 (2018): 141­155.
Dostopno na https://apiar.org.au/wp-content/uploads/2018/07/15_APJ-
CECT_2018_Edu_v4i2_141-155.pdf (pridobljeno 6.1.2022).

Ali, Wahab. »Online and Remote Learning in Higher Education Institutes:
A Necessity in light of COVID-19 Pandemic.« Higher Education Studi-
es; let. 10, št. 3 (2020): 16­25. Dostopno na https://files.eric.ed.gov/fulltext/
EJ1259642.pdf (pridobljeno 6.1.2022).

Beckmann, Astrid. A Conceptual Framework for Cross-Curricular Teaching.
The Mathematics Enthusiast, Vol. 6, Supplement 1, 1-58. Montana Co-
uncil of Teachers of Mathematics & Information Age Publishing, 2009.

125
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130