Page 122 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 122
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: učenje in poučevanje na daljavo

po spolu anketirancev. Menimo še, da je vsekakor priporočljivo pridobiti
vpogled v stališča študentov z namenom, da se za čas dela na daljavo izo-
blikujejo primerne in poenotene strategije prilagajanja pouka ter primerne
poučevalne metode in pristopi. Di Pietro et al. (2020: 51) priporočajo tudi
»samoocenjevanje učinkovitega učenja s spodbujanjem uporabe inovativ-
nih izobraževalnih tehnologij SELFIE [angl. Self-reflection on Effective Le-
arning by Fostering the use of Innovative Educational Technologies]. SELFIE
anonimno zbira stališča ustreznih deležnikov na področju izobraževanja
o uporabi tehnologije v osnovnih, srednjih in poklicnih šolah.« To bi bilo
smiselno razširiti na višje in visoko izobraževanje.

Ugotavljamo, da je bila ena od omejitev naše raziskave pridobivanje
podatkov, ki ni omogočilo preverjanja resničnosti navedb anketirancev.
Uporabljena strategija pridobivanja dovolj velikega vzorca, ki bi res obse-
gal vse slovenske univerze, ni bila povsem uspešna, saj podatki kažejo, da
se nekatere univerze na naše pobude niso odzivale, kar onemogoča posplo-
ševanje rezultatov. Poleg tega raziskave nismo usmerili v specifično ugota-
vljanje stališč študentov po letnikih ali stopnji študija (1., 2. ali 3. bolonjska
stopnja, redni ali izredni študij), kar bi bilo smiselno izpeljati v prihodnjih
raziskavah. Kljub temu pa menimo, da so rezultati dovolj relevantni in do-
volj dobro prikazujejo situacijo, v kateri so se med delom na daljavo znašli
tako predavatelji kot študenti.

Literatura
Armstrong, Thomas. Multiple intelligences in the classroom. Tretja izdaja. Vir-

ginia: Alexandria, 2008.
Brumen, Mihaela. Pridobivanje tujega jezika v otroštvu: priročnik za učitelje.

Ljubljana: DZS, 2003.
Celce-Murcia, Marianne. Language Teaching Approaches: An Overview. V:

M. Celce-Murcia (ur.), Teaching English as a second or foreign language
(2nd ed.) (1¬8). Boston, Massachusetts: Heinle & Heinle Publishers, 1991.
Colley, Ann. »Gender differences in adolescents’ perceptions of the best and
worst aspects of computing at school.« Computers in Hunan Behavior, vol.
19, št. 6, (2003): 6736­ 82.
Coyle, Do. »Content and Language Integrated Learning – Motivating Lear-
ners and Teachers.« The Scottish Language Review 13, (2006): 1­18.
Dudley-Evans, Tony in Maggie Jo St John. Developments in English for specific
purposes. Cambridge, Cambridge University Press, 1998.

122
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127