Page 115 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 115
stališča univer zitetnih študentov do orodij za poučevanje na daljavo ...
Tabela 29: Korelacije med stališči glede digitalnih orodij za poučevanje na daljavo.
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16
A1 1 ,570** ,303** ,260** ,064 ,031 ,237** ,254** ,264** ,440** ,180** ,457** ,073 ,221** ,111 ,133*
A2 1 ,550** ,321** ,225** ,223** ,339** ,447** ,389** ,470** ,312** ,461** ,091 ,249** ,373** ,312**
A3 1 ,472** ,442** ,377** ,279** ,419** ,396** ,274** ,480** ,387** ,062 ,221** ,538** ,521**
A4 1 ,558** ,419** ,384** ,469** ,267** ,215** ,371** ,422** ,164** ,325** ,482** ,457**
A5 1 ,650** ,356** ,473** ,250** ,097 ,553** ,298** ,206** ,313** ,546** ,572**
A6 1 ,536** ,566** ,225** ,070 ,487** ,268** ,205** ,317** ,510** ,524**
A7 1 ,609** ,265** ,228** ,304** ,382** ,224** ,304** ,426** ,427**
A8 1 ,410** ,364** ,378** ,438** ,093 ,343** ,504** ,524**
A9 1 ,476** ,179** ,525** ,059 ,129* ,384** ,368**
A10 1 ,295** ,563** ,043 ,229** ,248** ,227**
A11 1 ,339** ,098 ,297** ,425** ,463**
A12 1 ,087 ,151** ,435** ,406**
A13 1 ,380** ,140* ,155**
A14 1 ,335** ,322**
A15 1 ,781**
A16 1
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16
Iz Tabele 29 je razvidno, da med skoraj vsemi pari stališč o orodjih
za poučevanje na daljavo obstajajo statistično značilne povezave s stopnjo
značilnosti, nižjo od 5 %. Izjema so povezanosti med trditvijo A1 (Orod-
ja za poučevanje TJS na daljavo se lahko prilagodijo kateri koli obliki in
specifiki poučevanja (ne glede na tipologijo in število študentov).) ter med
trditv ijo A5 (Menim, da so orodja za poučevanje TJS na daljavo uporabna
za vse uporabnike.) (r = 0,06), med trditvijo A6 (Menim, da so orodja za
poučevanje TJS na daljavo dostopna študentom s posebnimi potrebami.)
(r = 0,03), med trditvijo A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.) (r = 0,07) in med trditvijo A15 (Z orod-
ji za poučevanje na daljavo znam rokovati.) (r = 0,11). Prav tako so izjeme
povezanosti med strinjanjem s trditvijo A10 (Večina visokošolskih učitel
jev kaže »domačnost« pri uporabi orodij za poučevanje TJS na daljavo.) in
strinjanjem s trditvijo A5 (Menim, da so orodja za poučevanje TJS na dalja-
vo uporabna za vse uporabnike.) (r = 0,1), trditvijo A6 (Menim, da so orodja
za poučevanje TJS na daljavo dostopna študentom s posebnimi potrebami.)
(r = 0,07) ter trditvijo A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.) (r = 0,04). Povezanosti ne zasledimo niti
pri strinjanju s trditvami A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.), niti s trditvijo A2 (Uporabnikom orodij
za poučevanje da daljavo TJS je ponujena pomoč pri reševanju problemov.)
(r = 0,09), trditvijo A3 (Orodja za poučevanje TJS na daljavo uporabnikom
omogočajo uporabo različnih komunikacijskih kanalov (avdio, video, be-
sedilo).) (r = 0,06), trditvijo A8 (Orodja za poučevanje na daljavo TJS ima-
jo sposobnost integriranja skupine slušateljev z uporabo sinhronega in
115
Tabela 29: Korelacije med stališči glede digitalnih orodij za poučevanje na daljavo.
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16
A1 1 ,570** ,303** ,260** ,064 ,031 ,237** ,254** ,264** ,440** ,180** ,457** ,073 ,221** ,111 ,133*
A2 1 ,550** ,321** ,225** ,223** ,339** ,447** ,389** ,470** ,312** ,461** ,091 ,249** ,373** ,312**
A3 1 ,472** ,442** ,377** ,279** ,419** ,396** ,274** ,480** ,387** ,062 ,221** ,538** ,521**
A4 1 ,558** ,419** ,384** ,469** ,267** ,215** ,371** ,422** ,164** ,325** ,482** ,457**
A5 1 ,650** ,356** ,473** ,250** ,097 ,553** ,298** ,206** ,313** ,546** ,572**
A6 1 ,536** ,566** ,225** ,070 ,487** ,268** ,205** ,317** ,510** ,524**
A7 1 ,609** ,265** ,228** ,304** ,382** ,224** ,304** ,426** ,427**
A8 1 ,410** ,364** ,378** ,438** ,093 ,343** ,504** ,524**
A9 1 ,476** ,179** ,525** ,059 ,129* ,384** ,368**
A10 1 ,295** ,563** ,043 ,229** ,248** ,227**
A11 1 ,339** ,098 ,297** ,425** ,463**
A12 1 ,087 ,151** ,435** ,406**
A13 1 ,380** ,140* ,155**
A14 1 ,335** ,322**
A15 1 ,781**
A16 1
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16
Iz Tabele 29 je razvidno, da med skoraj vsemi pari stališč o orodjih
za poučevanje na daljavo obstajajo statistično značilne povezave s stopnjo
značilnosti, nižjo od 5 %. Izjema so povezanosti med trditvijo A1 (Orod-
ja za poučevanje TJS na daljavo se lahko prilagodijo kateri koli obliki in
specifiki poučevanja (ne glede na tipologijo in število študentov).) ter med
trditv ijo A5 (Menim, da so orodja za poučevanje TJS na daljavo uporabna
za vse uporabnike.) (r = 0,06), med trditvijo A6 (Menim, da so orodja za
poučevanje TJS na daljavo dostopna študentom s posebnimi potrebami.)
(r = 0,03), med trditvijo A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.) (r = 0,07) in med trditvijo A15 (Z orod-
ji za poučevanje na daljavo znam rokovati.) (r = 0,11). Prav tako so izjeme
povezanosti med strinjanjem s trditvijo A10 (Večina visokošolskih učitel
jev kaže »domačnost« pri uporabi orodij za poučevanje TJS na daljavo.) in
strinjanjem s trditvijo A5 (Menim, da so orodja za poučevanje TJS na dalja-
vo uporabna za vse uporabnike.) (r = 0,1), trditvijo A6 (Menim, da so orodja
za poučevanje TJS na daljavo dostopna študentom s posebnimi potrebami.)
(r = 0,07) ter trditvijo A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.) (r = 0,04). Povezanosti ne zasledimo niti
pri strinjanju s trditvami A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.), niti s trditvijo A2 (Uporabnikom orodij
za poučevanje da daljavo TJS je ponujena pomoč pri reševanju problemov.)
(r = 0,09), trditvijo A3 (Orodja za poučevanje TJS na daljavo uporabnikom
omogočajo uporabo različnih komunikacijskih kanalov (avdio, video, be-
sedilo).) (r = 0,06), trditvijo A8 (Orodja za poučevanje na daljavo TJS ima-
jo sposobnost integriranja skupine slušateljev z uporabo sinhronega in
115