Page 115 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 115
stališča univer zitetnih študentov do orodij za poučevanje na daljavo ...

Tabela 29: Korelacije med stališči glede digitalnih orodij za poučevanje na daljavo.

A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16
A1 1 ,570** ,303** ,260** ,064 ,031 ,237** ,254** ,264** ,440** ,180** ,457** ,073 ,221** ,111 ,133*
A2 1 ,550** ,321** ,225** ,223** ,339** ,447** ,389** ,470** ,312** ,461** ,091 ,249** ,373** ,312**
A3 1 ,472** ,442** ,377** ,279** ,419** ,396** ,274** ,480** ,387** ,062 ,221** ,538** ,521**
A4 1 ,558** ,419** ,384** ,469** ,267** ,215** ,371** ,422** ,164** ,325** ,482** ,457**
A5 1 ,650** ,356** ,473** ,250** ,097 ,553** ,298** ,206** ,313** ,546** ,572**
A6 1 ,536** ,566** ,225** ,070 ,487** ,268** ,205** ,317** ,510** ,524**
A7 1 ,609** ,265** ,228** ,304** ,382** ,224** ,304** ,426** ,427**
A8 1 ,410** ,364** ,378** ,438** ,093 ,343** ,504** ,524**
A9 1 ,476** ,179** ,525** ,059 ,129* ,384** ,368**
A10 1 ,295** ,563** ,043 ,229** ,248** ,227**
A11 1 ,339** ,098 ,297** ,425** ,463**
A12 1 ,087 ,151** ,435** ,406**
A13 1 ,380** ,140* ,155**
A14 1 ,335** ,322**
A15 1 ,781**
A16 1

A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16

Iz Tabele 29 je razvidno, da med skoraj vsemi pari stališč o orodjih
za poučevanje na daljavo obstajajo statistično značilne povezave s stopnjo
značilnosti, nižjo od 5 %. Izjema so povezanosti med trditvijo A1 (Orod-
ja za poučevanje TJS na daljavo se lahko prilagodijo kateri koli obliki in
specifiki poučevanja (ne glede na tipologijo in število študentov).) ter med
trditv­ ijo A5 (Menim, da so orodja za poučevanje TJS na daljavo uporabna
za vse uporabnike.) (r = 0,06), med trditvijo A6 (Menim, da so orodja za
poučevanj­e TJS na daljavo dostopna študentom s posebnimi potrebami.)
(r = 0,03), med trditvijo A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.) (r = 0,07) in med trditvijo A15 (Z orod-
ji za poučevanje na daljavo znam rokovati.) (r = 0,11). Prav tako so izjeme
povezanosti med strinjanjem s trditvijo A10 (Večina visokošolskih učitel­
jev kaže »domačnost« pri uporabi orodij za poučevanje TJS na daljavo.) in
strinj­anjem s trdit­vijo A5 (Menim, da so orodja za poučevanje TJS na dalja-
vo uporabna za vse uporabnike.) (r = 0,1), trditvijo A6 (Menim, da so orodja
za poučevanje TJS na daljavo dostopna študentom s posebnimi potrebami.)
(r = 0,07) ter trditvijo A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.) (r = 0,04). Povezanosti ne zasledimo niti
pri strinjanju s trditvami A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj
odnos do visokošolskega učitelja.), niti s trditvijo A2 (Uporabnikom orodij
za poučevanje da daljavo TJS je ponujena pomoč pri reševanju prob­lemov.)
(r = 0,09), trditvijo A3 (Orodja za poučevanje TJS na daljavo uporabnikom
omogočajo uporabo različnih komunikacijskih kanalov (avdio, video, be-
sedilo).) (r = 0,06), trditvijo A8 (Orodja za poučevanje na daljavo TJS ima-
jo sposobnost integriranja skupine slušateljev z uporabo sinhronega in

115
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120