Page 111 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 111
stališča univer zitetnih študentov do orodij za poučevanje na daljavo ...

Raznolikost zastopanih vsebin, podanih tekom poučevanja na daljavo,
je predstavljena v Tabeli 25.

Tabela 25: Oblike poučevanja, ki so jih študenti poslušali med poučevanjem na daljavo

Predavanja F f%
Laboratorijske vaje 395 95,9
Seminarske vaje 28 6,8
Terenske vaje 202 49,0
Kolokviji 15 3,6
Izpiti 155 37,6
Govorilne ure 251 60,9
98 23,8

Anketirani so lahko izbirali med več odgovori hkrati. Iz Tabele 25 je
razvidno, da je največ anketiranih študentov med poučevanjem na dalja-
vo sledilo predavanjem. Dve tretjini anketiranih se je med poučevanjem na
daljavo udeleževalo izpitov, skoraj polovica se je udeleževalo seminarskih
vaj, dobra tretjina je pisala kolokvije, skoraj četrtina se je udeležila govoril-
nih ur, medtem ko jih je le 6,8 % poslušalo laboratorijske vaje in 3,6 % te-
renske vaje. Slednjih dveh vsebin nismo uporabili v nadaljnjih statističnih
analizah (zaradi prenizke pojavnosti odgovorov).

Anketirane študente smo nato prosili, da ocenijo, kako pogosto so se
udeležili pedagoškega procesa med poučevanjem na daljavo, kako bi oce-
nili svoje poznavanje tehnologij za poučevanje na daljavo, kako bi oceni-
li metode in pristope poučevanja visokošolskih učiteljev in oceno prilago-
ditve vsebin med poučevanjem na daljavo. Rezultati so podani v Tabli 26.

Tabela 26: Opisne statistike ocene pogostosti sledenja poučevanju na daljavo, poznavanja
tehnologij za poučevanje na daljavo, ocena metod in pristopov poučevanja visokošolskih
učiteljev ter ocena prilagoditve vsebin med poučevanjem na daljavo.

N Veljavne Kako pogosto ste Poznavanje teh- Ocena metod in Prilagoditev vse-
Manjkajoče sledili poučeva- nologij za pouče- pristopov pouče- bin med pouče-
nju na daljavo? vanje na daljavo vanja visokošol- vanjem na dalja-
M vo v primerjavi s
395 407 skih učiteljev predhodnim ča-
Mediana 70 58
55,34 7,72 394 som
Modus 67,00 8,00 71 366
100 9 8,24 99
SD 38,788 2,119 9,00 7,35
10 8,00
1,837
8
2,320

111
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116