Page 114 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 114
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: učenje in poučevanje na daljavo

M SD KA SD KS SD
Vrednost Vrednost Vrednost 0,141 Vrednost 0,281
A4 7,13 0,140 0,279
A16 6,93 2,131 -0,439 0,142 -0,429 0,284
A15 6,89 2,545 -0,409 0,140 -1,005 0,280
A11 6,87 2,511 -0,511 0,140 -0,796 0,280
A8 6,31 2,287 -0,537 0,141 -0,488 0,282
A5 6,24 2,139 -0,125 0,140 -0,359 0,280
A14 5,80 2,792 -0,300 0,142 -1,123 0,282
A13 5,78 2,602 -0,183 0,140 -1,059 0,279
A7 5,73 2,713 -0,114 0,140 -1,132 0,279
A6 5,21 2,504 -0,107 -0,682
2,808 0,076 -1,235

Anketirani študenti slovenskih univerz se v povprečju najbolj strinja-
jo, da lahko visokošolski učitelji pri uporabi orodij za poučevanje TJS na da-
ljavo preverjajo prisotnost študentov (M = 7,83; SD = 2,29). Iz Tabele 28 lah-
ko razberemo, da se anketirani študenti v povprečju strinjajo skoraj z vsemi
navedenimi trditvami o uporabi orodij za poučevanje na daljavo. Aritme-
tične sredine v skoraj vseh primerih znašajo nad 6. Izjema so naslednje tr-
ditve: A14 (Učni pristopi in metode visokošolskega učitelja so pri pouče-
vanju TJS na daljavo bistveno prispevali k mojemu boljšemu znanju.) (M
= 5,8; SD = 2,6), A13 (Poučevanje TJS na daljavo je spremenilo moj odnos
do visokošolskega učitelja.) (M = 5,78; SD = 2,71), A7 (Orodja za poučeva-
nje TJS na daljavo lahko uporabljamo tudi izven spleta, pri čemer ohrani-
mo njihovo funkcionalnost in vsebino.) (M = 5,73; SD = 2,5) ter A6 (Menim,
da so orodja za poučevanje TJS na daljavo dostopna študentom s posebni-
mi potrebami.) (M = 5,21; SD = 2,81). V teh primerih se anketirani v pov-
prečju nekoliko manj strinjajo o pomenu orodij za poučevanje na daljavo.
V vseh primerih so koeficienti asimetrije sploščenosti in asimetrije v inter-
valu |2|, kar nakazuje na približno normalno porazdelitev (George in Mal-
lery, 2010) vseh navedenih trditev.

V nadaljevanju smo preverili korelacije med pari stališč o orodjih za
poučevanje na daljavo. S tem smo preverili veljavnost merskega inštrumen-
ta. Pri tem smo uporabili Pearsonove korelacijske koeficiente. Rezultati so
podani v Tabeli 29. Povezave, ki so statistično značilne s stopnjo značil­
nosti, nižjo od 1 %, so v tabeli označene z **. Povezave, ki so statistično zna-
čilne s stopnjo značilnosti nižjo od 5 %, so v tabeli označene z *.

114
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119