Page 112 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 112
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: učenje in poučevanje na daljavo

Kako pogosto ste Poznavanje teh- Ocena metod in Prilagoditev vse-
sledili poučeva- nologij za pouče- pristopov pouče- bin med pouče-
nju na daljavo? vanje na daljavo vanja visokošol- vanjem na dalja-
vo v primerjavi s
skih učiteljev predhodnim ča-

som

KA -0,277 -1,100 -1,070 -1,020

KS -1,588 0,693 0,661 0,443

Iz Tabele 26 lahko vidimo, da je največ anketiranih študentov pedago-
škemu procesu med poučevanjem na daljavo sledilo vedno (Mo = 100). Ve-
liko jih je tudi izjavilo, da pouku na daljavo sploh niso sledili. V tabeli je še
razvidno, da je večina anketiranih študentov pouku na daljavo sledila v po-
lovici primerov ali več ali pa pouku na daljavo sploh niso sledili oz. so bili
prisotni v manj kot 20 % pedagoškega procesa, ko se je ta izvajal na daljavo.
V povprečju so anketirani študenti med poučevanjem na daljavo pedagoš-
kemu procesu sledili v polovici primerov (M = 55,34).

Anketirani študenti ocenili so svoje poznavanje tehnologij za pouče-
vanje na daljavo v povprečju ocenili z oceno 7,72 (na lestvici od 1 do 10), kar
nakazuje na nadpovprečno oceno poznavanja tehnologij za poučevanje na
daljavo. Tako lahko sklenemo, da so anketirani študenti samozavestni pri
uporabi tehnologij za poučevanje na daljavo.

Anketirani študenti so metode in pristope poučevanja visokošolskih
učiteljev med poučevanjem na daljavo ocenili z nekoliko višjo povprečno
oceno (8,24) kot svoje poznavanje tehnologij za poučevanje na daljavo. V
povprečju so prilagoditve, ki so jih predavatelji izvedli v obdobju pouče-
vanja na daljavo, v primerjavi s predhodnim obdobjem ocenili dobro (M
= 7,35).

6.2 Uporabljene tehnike in pristopi poučevanja jezika stroke
med poučevanjem na daljavo

V nadaljevanju smo preverili, katere metode in pristope so pri poučeva-
nju na daljavo uporabljali predavatelji pri poučevanju TJS. Rezultati so pri­
kazani v Tabeli 27.

112
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117