Page 110 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 110
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: učenje in poučevanje na daljavo

Rezultat analize CHAID je nazorno prikazan v drevesni obliki, iz katere je
jasno razvidno, kako so oblikovane skupine.

6 Rezultati
V nadaljevanju predstavljamo rezultate, ki smo jih pridobili na osnovi naše
raziskave. Najprej so predstavljeni rezultati analize informacijske tehnolo-
gije uporabljen med poučevanjem na daljavo (Tabela 24 3). Nato so v Tabeli
25 predstavljene oblike poučevanja, ki so jih študenti poslušali med pouče-
vanjem na daljavo. V Tabeli 26 so predstavljeni opisne statistike pogostosti
sledenja poučevanja na daljavo, poznavanje digitalnih tehnologij za pouče-
vanje na daljavo, ocena metod in pristopov poučevanja visokošolskih uči-
teljev ter ocena prilagoditev vsebin med poučevanjem na daljavo. V Tabeli
27 sledi predstavitev uporabljenih metod in pristopov poučevanja TJS med
poučevanjem da daljavo. V nadaljevanju v Tabeli 28 predstavljamo opisne
statistike za stališča do digitalnih orodij poučevanja na daljavo. V Tabe-
li 29 so predstavljene korelacije med stališči glede digitalnih orodij za po-
učevanje na daljavo. V Tabeli 30 so predstavljeni lastne vrednosti in delež
pojasnjene variance za stališča o orodjih za poučevanje na daljavo. Nato so
v Tabeli 31 predstavljene faktorske uteži (trije faktorji) stališč do digitalnih
orodij poučevanja na daljavo ter na koncu v Tabeli 32 faktorske uteži (en
faktor) stališč do digitalnih orodij poučevanja na daljavo.

6.1 Rezultat analize informacijske tehnologije, uporabljene
za poučevanja na daljavo
Najprej nas je zanimalo, katere informacijske tehnologije so anketirani štu-
denti uporabljali med poučevanjem na daljavo. Frekvence so podane v Ta-
beli 24.

Tabela 24: Uporabljene informacijske tehnologije med poučevanjem na daljavo

Osebni računalnik F f%
Tablični računalnik 401 95,5
Pametni telefon 60 14,4
244 58,4

Anketiranci so lahko izbirali med več odgovori hkrati. Skoraj vsi štu-
denti so med poučevanjem na daljavo uporabljali osebni računalnik. Neko-
liko več kot polovica jih je uporabljala pametni telefon, le manjši odstotek
pa tablični računalnik.

110
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115