Page 31 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 31
ustvarjanje vključujoče šolske kultur e: usposabljanje po mer i r avnateljev_ic
pereče potrebe po izobraževanju do najmanj nujne), glede na povprečen
odgovor udeležencev na postavko.
Rezultati
V prvem delu rezultatov predstavljamo, kakšno je bilo predhodno stro-
kovno usposabljanje udeležencev na področju vključujoče šolske kulture v
zadnjih petih letih. Nadaljujemo s prepoznanimi značilnostmi strokovne-
ga usposabljanja, ki so imele najbolj pozitiven doprinos k vodenju šol naših
udeležencev. Rezultate zaokrožimo s predstavitvijo odgovorov o zaznanih
potrebah po dodatnem usposabljanju na področju ustvarjanja vključujoče
šolske kulture.
Slika 1: Delež ravnateljev_ic, udeleženih na raznolikih vrstah strokovnega izobraževanja na
področju vključujoče šolske kulture
Rezultati študije kažejo, da med odgovori ravnateljev_ic srednjih (M =
0,77, SD = 0,43) in osnovnih šol (M = 0,86, SD = 0,34) ni značilnih razlik v
poročanju o predhodnem strokovnemu usposabljanju povezanim z vklju-
čujočo šolsko kulturo (χ²(1) = 1.26, p = .26). Velika večina ravnateljev_ic
(83,2 %) je v zadnjih 5-ih letih sodelovala v usposabljanjih, ki so nagovarja-
la razvoj vključujoče šolske kulture (M = 1,74 različnih usposabljanj, SD =
0,83). Na Sliki 1 lahko razberemo, da so usposabljanja, na katerih so sodelo-
31
pereče potrebe po izobraževanju do najmanj nujne), glede na povprečen
odgovor udeležencev na postavko.
Rezultati
V prvem delu rezultatov predstavljamo, kakšno je bilo predhodno stro-
kovno usposabljanje udeležencev na področju vključujoče šolske kulture v
zadnjih petih letih. Nadaljujemo s prepoznanimi značilnostmi strokovne-
ga usposabljanja, ki so imele najbolj pozitiven doprinos k vodenju šol naših
udeležencev. Rezultate zaokrožimo s predstavitvijo odgovorov o zaznanih
potrebah po dodatnem usposabljanju na področju ustvarjanja vključujoče
šolske kulture.
Slika 1: Delež ravnateljev_ic, udeleženih na raznolikih vrstah strokovnega izobraževanja na
področju vključujoče šolske kulture
Rezultati študije kažejo, da med odgovori ravnateljev_ic srednjih (M =
0,77, SD = 0,43) in osnovnih šol (M = 0,86, SD = 0,34) ni značilnih razlik v
poročanju o predhodnem strokovnemu usposabljanju povezanim z vklju-
čujočo šolsko kulturo (χ²(1) = 1.26, p = .26). Velika večina ravnateljev_ic
(83,2 %) je v zadnjih 5-ih letih sodelovala v usposabljanjih, ki so nagovarja-
la razvoj vključujoče šolske kulture (M = 1,74 različnih usposabljanj, SD =
0,83). Na Sliki 1 lahko razberemo, da so usposabljanja, na katerih so sodelo-
31