Page 26 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 26
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse

Bulletin of Education & Research, 31, no 2 (2009), 1–27. Accessed Decem-
ber 4, 2020. http://pu.edu.pk/images/journal/ier/PDF-FILES/1-Textbook
%20evaluation %20article %20(improved).pdf
Mahmood, Khalid. „Conformity to quality characteristics of textbooks: The
illusion of textbook evaluation in Pakistan.“ Journal of Research and Re-
flections in Education, 5, no. 2 (2011): 170–190. Accessed December 4, 2020.
http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.1069.6438&rep=re
p1&type=pdf
Mullis, Ina, V.S., Martin, Michale. O., Foy, Pierre and Arora, Alka. »Tren-
ds in Mathematics and Science Study (TIMSS): International results in
mathematics.« Boston: TIMSS & PIRLS International Study Center, 2012.
Accessed December 4, 2020. https://eric.ed.gov/?id=ED544554
Poljak, Vladimir. »Didaktika«. Zagreb: Školska knjiga, 1991.
Pravilnik o potrjevanju učbenikov. Uradni list RS, (34/2015, 27/2017) (2015).
Remillard, Janine T. „Examining key concepts in research on teachers’ use of
mathematics curricula.“ Review of Educational Research, 75, no 2 (2005),
211–246. Accessed December 4, 2020. https://journals.sagepub.com/doi/
pdf/10.3102/00346543075002211
Skela, Janez. „Vrednotenje učbenikov v angleškem jeziku z vidika kognitiv-
ne teorije učenja.“ In Učenje in poučevanje tujih jezikov na Slovenskem:
pregled sodobne teorije in prakse, edited ba Jaez Skela, 154–178. Ljubljana:
Tangram, 2008.
Štefanc, Damijan. „Učbenik z vidika didaktične teorije: značilnosti, funkci-
je, kakovost in problematika potrjevanja.“ Sodobna pedagogika, 56, no 4
(2005): 172–185.
Turk Škraba, Mira. „Učbenik kot prvina učnega procesa.“ Vzgoja in izobraže-
vanje, 37, no 5 (2006): 31–34.

26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31