Page 123 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 123
vizualno in besedilno spletno nasilje v osnovni in srednji šoli ...

Tabela 18: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke, ki napovedujejo izvajanje
besedilnega nasilja v osnovni šoli

Besedilno nasilje OŠ

Model 1 Model 2 Model 3 Model 4 Model 5
Bβ Bβ Bβ
BβBβ

Korak 1:

Spola -0,06 -0,07 -0,05 -0,06 -0,04 -0,05 -0,04 -0,05 -0,04 -0,051
Šolski uspeh 0,00 0,00 -0,02 -0,04 -0,02 -0,05
Čas uporabe 0,00 0,33** -0,02 -0,03 -0,02 -0,04 0,00 0,17** 0,00 0,10**
R2 0,11**
Korak 2: 0,00 0,25** 0,00 0,24**
INT jeze
EKS jeze 0,01 0,02 0,02 0,04 0,00 0,01 0,01 0,02
Nadzor jeze 0,11 0,25** 0,10 0,23** 0,08 0,18** 0,06 0,15**
Δ R2 -0,02 -0,06 -0,02 -0,06 -0,02 -0,01 0,00 -0,01
0,08**
Opora -0,03 0,03 0,05 0,02 0,04
Priljubljenost Korak 3: 0,14** 0,04 0,09* 0,02 0,03
Δ R2 -0,02 0,02**
0,07

Korak 4:

Vizualna VIK 0,24 0,24** 0,05 0,05
Besedilna 0,22 0,22** 0,22 0,23**
VIK
Δ R2 0,17**

Korak 5:

Vizualno 0,27 0,42**
nasilje
Δ R2 0,11** 0,19** 0,20** 0,37** 0,12**
R2 27,55** 22,21** 6,53** 92,16** 0,49**
F za Δ R2 158,52**

Opombe. Spola: 0 = moški, 1 = ženski; *p < 0,05; **p < 0,01: 1p < 0,10; čas uporabe –
čas aktivne uporabe socialnih omrežij; INT jeze – internalizacija jeze; EKS jeze –
eksternalizacija jeze; opora – zaznana opora s strani vrstnikov; priljubljenost – samozaznana
priljubljenost; vizualna VIK – vizualna viktimizacija, besedilna VIK – besedilna
viktimizacija.

123
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128