Page 28 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 28
vo, višji na ravni ISCED 3 (srednješolsko izobraževanje) v primerjavi z ravnema
ISCED 2 in 1 (nižje srednješolsko in osnovnošolsko izobraževanje). Poleg tega
so med državami pomembne razlike. Medtem ko Romunija, Bolgarija in Slova-
ška nenehno zaostajajo na vseh ravneh ISCED, na Finskem, Danskem in Šved-
skem skoraj vsi učenci in dijaki na vseh ravneh ISCED obiskujejo šole, ki ponu-
jajo virtualno učno okolje izven pouka in izven šolskih prostorov.

Po začetku epidemije COVID-19 so podjetja, kot sta Microsoft in Google,
omogočila uporabo svojih orodij za oddaljeno izobraževanje ter učiteljem in
učencem nudila pomoč pri njihovi uporabi. Vendar imajo šole, ki so pred tem
izrednim obdobjem uporabljale platforme za e-učenje, pomembno prednost
pred drugimi, saj so bili njihovi učitelji in učenci bolj pripravljeni na hiter pre-
hod na popolnoma spletno učenje.

28

verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33