Page 22 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 22
ravni izobraževanja, so nekateri, kot je navedeno v besedilu, ustrezni (ali bolj
ustrezni) za določeno raven. Poleg tega ni bilo mogoče predstaviti dokazov,
povezanih z učenci iz različnih starostnih skupin, saj so v zgoraj omenjenih
mednarodnih zbirkah podatkov običajno obravnavani le učenci določenega
razreda/starosti.

Naši uvidi lahko oblikovalcem politik pomagajo pri oblikovanju interven-
cij in strategij za reševanje posledic krize. Lahko pomagajo tudi učiteljem in
staršem pri tem, kako najbolje podpreti učence med tem kriznim obdobjem
in po njem.

Preostanek poročila poteka na naslednji način: V drugem poglavju je pri-
kazan učinek zaprtja šolskih ustanov na učenje učencev, ki poudarja po-
membno vlogo šolanja na daljavo v teh okoliščinah. Tretje poglavje proučuje
posledice krize COVID-19 na neenakost v izobraževanju. Četrto poglavje pov-
zema glavne ugotovitve poročila, v petem poglavju pa so opisane nekatere
možne politike za ublažitev negativnih učinkov, ki jih ima epidemija COVID-19
na izobraževanje.

22

verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27