Page 20 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 20
– Usvojitev ustreznih virtualnih učnih okolij: virtualna učna okolja lahko
učencem omogočijo dostop do izobraževalnih virov, povežejo učence
z učitelji in olajšajo pouk na daljavo.
– Ponovni premislek o vlogi izobraževanja prek televizije in radia: takšno
izobraževanje lahko učinkovito dopolni spletne programe, saj omogo-
ča poučevanje tistim, ki nimajo dostopa do interneta, in izenačuje uč-
ne metode in gradivo po šolah v državi ali regiji.
– Izboljšanje razpoložljivosti učnih tehnologij za učence s posebnimi
potrebami: digitalne tehnologije lahko uporabnikom predstavljajo ko-
ristno podporo, zlasti če so del skladnega in splošnega procesa.
– Podpora učiteljem: učitelji bi se morali naučiti, kako prilagoditi svo-
jo vlogo razmeram, v katerih lahko komunicirajo samo prek spleta in
v katerih lahko tudi učenci, ki so v šoli običajno uspešni, izgubijo mo-
tivacijo ob prehodu na spletno učenje. Ključnega pomena je izboljša-
nje digitalnih kompetenc učiteljev v vseh obdobjih in zagotovitev, da
so dobro usposobljeni za pedagoške pristope, ki so najbolj primerni za
spletno učenje in mešane modele.
20 – Podpora staršem, da pomagajo svojim otrokom: starši so bistveni ele-
ment, še bolj pa za mlajše učence, ki se ne morejo sami spopasti z izzivi
spletnega učenja. Starši morajo biti vključeni v oblikovanje strategije
in njeno izvajanje, saj morajo v celoti razumeti, kaj se poučuje in zakaj.
Redna in podrobna komunikacija med starši, učitelji in šolo je temeljni
element uspešne strategije spletnega učenja.
verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje
učencem omogočijo dostop do izobraževalnih virov, povežejo učence
z učitelji in olajšajo pouk na daljavo.
– Ponovni premislek o vlogi izobraževanja prek televizije in radia: takšno
izobraževanje lahko učinkovito dopolni spletne programe, saj omogo-
ča poučevanje tistim, ki nimajo dostopa do interneta, in izenačuje uč-
ne metode in gradivo po šolah v državi ali regiji.
– Izboljšanje razpoložljivosti učnih tehnologij za učence s posebnimi
potrebami: digitalne tehnologije lahko uporabnikom predstavljajo ko-
ristno podporo, zlasti če so del skladnega in splošnega procesa.
– Podpora učiteljem: učitelji bi se morali naučiti, kako prilagoditi svo-
jo vlogo razmeram, v katerih lahko komunicirajo samo prek spleta in
v katerih lahko tudi učenci, ki so v šoli običajno uspešni, izgubijo mo-
tivacijo ob prehodu na spletno učenje. Ključnega pomena je izboljša-
nje digitalnih kompetenc učiteljev v vseh obdobjih in zagotovitev, da
so dobro usposobljeni za pedagoške pristope, ki so najbolj primerni za
spletno učenje in mešane modele.
20 – Podpora staršem, da pomagajo svojim otrokom: starši so bistveni ele-
ment, še bolj pa za mlajše učence, ki se ne morejo sami spopasti z izzivi
spletnega učenja. Starši morajo biti vključeni v oblikovanje strategije
in njeno izvajanje, saj morajo v celoti razumeti, kaj se poučuje in zakaj.
Redna in podrobna komunikacija med starši, učitelji in šolo je temeljni
element uspešne strategije spletnega učenja.
verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje