Page 228 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 228
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
Janack, Marianne (2004). Feminist Epistemologies, Internet Encyclopedia of
Philosophy. Dostopno prek: www.iep.utm.edu/fem-epis/ (1. 12. 2019).
Kelly, Gregory J. Epistemology and Educational Research. V Handbook of
Complementary Methods in Education Research, ur. Judith L. Green, Gre-
gory Camilli, Patricia B. Elmore. Washington: Lawrence Erlbaum za
American Educational Research Association, 2006: 33–55.
Kegan Gardiner, Judith. Gender, Values, and Lessing‘s Cats, Tulsa Studies in
Women‘s Literature 3, št. 1/2 (1984): 111–124.
Pomerantz, Shauna, Raby, Rebecca. Smart Girls. Success, School, and the Myth
of Post-Feminism, Oakland: University of California Press, 2017.
Ramazanoğlu, Caroline, Holland, Jane (2002). Feminist Methodology. Chal-
lenges and Choices. Los Angeles, London, New Delhi, Singapore in Wa-
shington: Sage.
Roy, Deboleena. Neuroscience and Feminist Theory: A New Directions Essay,
Signs: Journal of Women in Culture and Society 41, št. 3 (2016): 531–552.
Saarinen. Aino. Feminist Research: In Search of a New Paradigm?, Acta Soci-
ologica 31, št. 1, (1988): 35–51.
Vendramin, Valerija. Spol kot koordinata danes in postfeministična edukaci-
ja. V O pravičnosti izobraževalnih politik in praks, ur. Urška Štremfel, 103–
112. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019a.
Vendramin, Valerija. »Tako je videti feminist_ka«: medijske reprezentacije fe-
minizma in feminizem v učnih načrtih. V Raziskovanje v vzgoji in izobra-
ževanju, ur. Igor Ž. Žagar, Ana Mlekuž, 149–156. Ljubljana: Pedagoški in-
štitut, 2019b. Dostopno prek: https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-311-0.
pdf (10. 12. 2019).
Vendramin, Valerija. Epistemološki (in metodološki) vidiki spolne perspektive
v znanosti. V Ženske v znanosti, ženske za znanost: znanstvene perspektive
žensk v Sloveniji in dejavniki sprememb, ur. Mirjana Ule, Renata Šribar,
Andreja Umek-Venturini, 65–76. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede:
Komisija za ženske v znanosti pri Ministrstvu za izobraževanje, znanost
in šport RS, 2013.
Vendramin, Valerija, Šribar, Renata. Spol v raziskovanju: od binarizma in ho-
mogenosti h kompleksnosti. Družboslovne razprave 26, št. 64 (2010): 25–
43.
228
Janack, Marianne (2004). Feminist Epistemologies, Internet Encyclopedia of
Philosophy. Dostopno prek: www.iep.utm.edu/fem-epis/ (1. 12. 2019).
Kelly, Gregory J. Epistemology and Educational Research. V Handbook of
Complementary Methods in Education Research, ur. Judith L. Green, Gre-
gory Camilli, Patricia B. Elmore. Washington: Lawrence Erlbaum za
American Educational Research Association, 2006: 33–55.
Kegan Gardiner, Judith. Gender, Values, and Lessing‘s Cats, Tulsa Studies in
Women‘s Literature 3, št. 1/2 (1984): 111–124.
Pomerantz, Shauna, Raby, Rebecca. Smart Girls. Success, School, and the Myth
of Post-Feminism, Oakland: University of California Press, 2017.
Ramazanoğlu, Caroline, Holland, Jane (2002). Feminist Methodology. Chal-
lenges and Choices. Los Angeles, London, New Delhi, Singapore in Wa-
shington: Sage.
Roy, Deboleena. Neuroscience and Feminist Theory: A New Directions Essay,
Signs: Journal of Women in Culture and Society 41, št. 3 (2016): 531–552.
Saarinen. Aino. Feminist Research: In Search of a New Paradigm?, Acta Soci-
ologica 31, št. 1, (1988): 35–51.
Vendramin, Valerija. Spol kot koordinata danes in postfeministična edukaci-
ja. V O pravičnosti izobraževalnih politik in praks, ur. Urška Štremfel, 103–
112. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019a.
Vendramin, Valerija. »Tako je videti feminist_ka«: medijske reprezentacije fe-
minizma in feminizem v učnih načrtih. V Raziskovanje v vzgoji in izobra-
ževanju, ur. Igor Ž. Žagar, Ana Mlekuž, 149–156. Ljubljana: Pedagoški in-
štitut, 2019b. Dostopno prek: https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-311-0.
pdf (10. 12. 2019).
Vendramin, Valerija. Epistemološki (in metodološki) vidiki spolne perspektive
v znanosti. V Ženske v znanosti, ženske za znanost: znanstvene perspektive
žensk v Sloveniji in dejavniki sprememb, ur. Mirjana Ule, Renata Šribar,
Andreja Umek-Venturini, 65–76. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede:
Komisija za ženske v znanosti pri Ministrstvu za izobraževanje, znanost
in šport RS, 2013.
Vendramin, Valerija, Šribar, Renata. Spol v raziskovanju: od binarizma in ho-
mogenosti h kompleksnosti. Družboslovne razprave 26, št. 64 (2010): 25–
43.
228